لیگ دسته یک بسکتبال بانوان باشگاه های کشور

لیگ دسته یک بسکتبال بانوان باشگاه های کشور


نویسنده: بتول جهانگیری

بانوان  هرمزگانی دور رفت لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور را با دو پیروزی  به پایان بردند. 
   
در دور رفت لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم فولاد هرمزگان در گروه نخست با تیم های رشیدی کرمان و خانه بسکتبال بوشهر هم گروه بود که فولاد هرمزگان هر دو بازی را با پیروزی به پایان برد. 
تیم فولاد هرمزگان در اولین بازی خودش در مرحله رفت موفق شد تیم رشیدی کرمان را از پیش رو بردارد.  در این دیدار تیم فولاد هرمزگان با نتیجه ۶۵ بر ۵۴  تیم رشیدی کرمان را شکست داد. تیم فولاد هرمزگان در دومین در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم خانه بسکتبال بوشهر بود و موفق شد مقتدرانه مرحله رفت را به پایان ببرد.   در این دیدار تیم فولاد هرمزگان با نتیجه ۵۶ بر ۲۲ از سد تیم خانه بسکتبال بوشهر عبور کرد.
 تیم فولاد هرمزگان در دور برگشت با تیم‌های کرمان و بوشهر در بوشهر مصاف می‌کند. اعضای کادرفنی تیم فولاد را مهسا پرانداخ سرمربی، هنگامه هنگام پور مربی، آمنه حمدی اصل سرپرست، فرزانه چنگ مدیر تیم، نرجس سالار حسینی تدارکات و هدی عطرفه نژادآنالیزور بودند. 
مرضیه تندرو، مرضیه فرهادی، زهرا تندرو، فائزه باستانی، عارفه طاقتی، انسیه فروزانفر، مهدیه دادرس، آسیه عیدی، راحیل ناصری، هستی مقیمیان، ملیکا قاسمی، محدثه مرادی، رضوان اسدی و دریا فرهادپور بازیکنان این  تیم بودند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها