12

مهر

1403


اجتماعی

04 دی 1402 19:50 0 کامنت

مدیر ناحیه سه شهرداری منطقه 4 از نصب بنرهای اطلاع‌رسانی با موضوع ممنوعیت ورود خودرو به ساحل سورو در ورودی این ساحل خبرداد.

 

به گزارش صبح ساحل، منصور ناظری، مدیر ناحیه سه شهرداری منطقه 4 اعلام کرد: از ورود خودرو به راه های منتهی به ساحل سورو در بلوار دانشمند، خیابان جهانگردی و ورودی بوستان کپشکن با هدف حفظ و ایمن سازی این ساحل برای گردشگران جلوگیری می‌شود.

 

گفتنی است که با پیگیری‌های صبح ساحل و با همکاری شهرداری بندرعباس، فاز نخست بستن ساحل بندرعباس به روی خودرو، هفته گذشته اجرایی شد‌.

پیش از این، سرپرست فرمانداری شهرستان بر مسدود کردن ساحل سورو ظرف مدت یک هفته توسط شهرداری بندرعباس با همکاری جامعه محلی تاکید کرد.

«حبیب بهادری»، سرپرست فرمانداری بندرعباس با اشاره به بهره برداری بهتر شهروندان از ساحل سورو گفت: با مسدود کردن راه های منتهی به ساحل سورو از ورود خودرو به ساحل جلوگیری شود تا مردم و گردشگران بتوانند با آرامش خاطر جهت تفریح از ساحل استفاده کنند.

 

سورو یکی از محلات غربی بندرعباس است که ساحل آن در سال‌های اخیر به محلی برای جولان خودروها تبدیل شده؛ به‌طوری‌که خودروها در آن‌جا همچون جاده و خیابان رفت‌وآمد می‌کنند!

جولان خودروها در ساحل سورو علاوه بر ایجاد مشکلات زیست‌محیطی و تهدید اکوسیستم آبزیان ساحلی خطرات دیگری از جمله ایجاد تصادف و فرورفتن ماشین‌ها در ماسه‌های ساحل را نیز به وجود می‌آورد. ویدئویی که به تازگی از این ساحل منتشر شده نشان می‎دهد که خودرویی با سرعت بسیار بالا در ساحل حرکت کرده و مرغان دریایی را زیر چرخ‌های خود له می‌کند.

دیدگاه ها (0)
img