سخنگوی دولت :

دولت تصمیمی برای افزایش نرخ بنزین نگرفته است



سخنگوی دولت با اشاره به برخی اظهار نظرها مبنی بر پیش بینی افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه۱۴۰۳ با یادآوری اینکه لایحه بودجه به صورت عمومی در رسانه ها منتشر می شود، تاکید کرد که هیچ تصمیمی برای افرایش نرخ بنزین در دولت گرفته نشده است.

    

به گزارش صبح ساحل، گمانه‌زنی‌ها درباره قیمت بنزین در سال ۱۴۰۳ داغ شده؛ به طوری که برخی از تحلیلگران، افزایش قیمت بنزین به دلیل کسری بودجه را اجتناب‌ناپذیر می‌دانند و برخی نیز معتقدند به دلیل شرایط اقتصادی و فشار تورمی، دولت به سختی می‌تواند چنین اقدامی انجام دهد. به گزارش تجارت در نیمه آذرماه امسال، سخنرانی احمد وحیدی، وزیر کشور در دانشگاه چمران اهواز درباره مصرف بنزین، قصه بالاتر بودن قیمت آب معدنی از بنزین را دوباره بر سر زبان‌ها آورد. او درباره نرخ بنزین گفته بود: در حال حاضر ما نزدیک به ۱۴۵ میلیون لیتر مصرف بنزین داریم و راهکار این است که باید اقداماتی انجام داد که بنزین به صورت بهینه مصرف و الگوی مصرف بهینه ترویج شود.از سوی دیگر جلال محمود زاده، نماینده مجلس نیز دیروز گفت: مجلس چراغ سبزی برای گران کردن حامل‌های انرژی داده که این هم خطری است که ممکن است دولت به یکباره برود و بنزین یا سایر حامل‌های انرژی را گران کند؛ امروز اما سخنگوی دولت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت : دولت تصمیمی برای افرایش نرخ بنزین نگرفته است.

سخنگوی دولت با اشاره به برخی اظهار نظرها مبنی بر پیش بینی افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه۱۴۰۳ با یادآوری اینکه لایحه بودجه به صورت عمومی در رسانه ها منتشر می شود، تاکید کرد که هیچ تصمیمی برای افرایش نرخ بنزین در دولت گرفته نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است قیمت بنزین افزوده شود، تصریح کرد: لایحه بودجه به صورت عمومی در رسانه ها منتشر می شود. متن این لایحه وجود دارد. هیچ تصمیمی برای افرایش نرخ بنزین در دولت گرفته نشده است.

    

چراغ سبز دولت برای افزایش بنزین

یک نماینده مجلس در گفتگو با ایلنا گفت: مجلس چراغ سبزی برای گران کردن حامل‌های انرژی داده است که این هم خطری است که ممکن است دولت به یکباره برود و بنزین یا سایر حامل‌های انرژی را گران کند.

محموزاده با اشاره به احتمال تصمیم‌گیری درخصوص قیمت سوخت در سال آینده، گفت: بودجه‌ی سال آینده این است که مجلس چراغ سبزی برای گران کردن حامل‌های انرژی داده است که این هم خطری است که ممکن است دولت به یکباره برود و بنزین یا سایر حامل‌های انرژی را گران کند.

به صورت کلی این مساله مشخص است و از صحبت‌های رئیس کمیسین تلفیق چنین چیزی بر می‌آید که این‌ها یک جوری یک چراغ سبزی به دولت داده باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها