قاب ماندگار فوتبال بندرعباس:

حسن زاده پیشکسوت متعصب فانوس بندرعباس



در ادامه مراسم تجلیل و قدردانی از پیشکسوتان فوتبال بندرعباس ، محمد احمدی زاده رئیس هئیت فوتبال شهرستان بندرعباس و اسماعیل مرادی دبیر این هئیت ، از غلامحسین حسن زاده پیشکسوت باشگاه فرهنگی ورزشی فانوس به سبب یک عمر تلاش شایسته در جهت ارتقاء فوتبال شهرستان بندرعباس تقدیر و تکریم به عمل آوردند.

   
به گزارش صبح ساحل، این مراسم ، از هفته دهم لیگ برتر فوتبال شهرستان بندرعباس که به نام غلامحسین حسن زاده نیز نامگذاری شده بود قبل از  آغاز دیدار دو تیم ستارگان مهرداد و یاران شمیل جوان در استادیوم تختی برگزار شد.
غلامحسین حسن زاده پیشکسوت ارزنده باشگاه فانوس بندرعباس در اولین روز از خرداد ماه هزار و سیصد و چهل یک در شرقی ترین محله بندرعباس ، شهرک توحید دیده به جهان گشود.  فوتبال را از زمین های خاکی محله اش آغاز کرد و بعدتر جذب تنها باشگاه محله اش ، فانوس بندرعباس شد و  سال ها با شماره هشت در میانه میدان این تیم هنرنمایی کرد.
غلامحسین حسن زاده قطعا یکی از ماندگارترین چهره های ورزشی محله شهرک توحید می‌باشد ، هر چند که سابقه بازی در تیم های خواجه عطا و دارایی را نیز در کارنامه خود دارد اما  جامعه فوتبال شهر بندرعباس او را به عنوان یک فانوسی متعصب می شناسند.
ایشان هم اکنون رئیس هیئت مدیره باشگاه فانوس بندرعباس است که برای ایشان طول عمری افزون همراه با تندرستی و سلامتی آرزومندیم.
حسن زاده از سوی مسئولین دو تیم ستارگان مهرداد و یاران شمیل جوان هم  مورد تفدیر و تکریم قرار گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها