تمرین هندبالیست‌ها با حضور لژیونرها قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا



تیم ملی هندبال مردان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا بحرین آماده می‌کند.

به گزارش صبح ساحل، آخرین اردوی تیم ملی هندبال مردان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا از چهارم دی آغاز شد و تا ۹ دی ادامه دارد.

احتمالا این آخرین اردوی شاگردان مجید رحیمی‌زاده در تهران خواهد بود و آنها قرار است قبل از اعزام به مسابقات بحرین راهی اردوی تدارکاتی شوند. اگر این اردوی تدارکاتی در یکی از کشورهای مجاور هماهنگ شود ملی‌پوشان ابتدا به آن اردو و پس از آن ۱۸ دی عازم منامه، پایتخت بحرین خواهند شد.

بیست‌ویکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۵ کرواسی، دانمارک و نروژ از ۲۱ دی تا دوم بهمن در منامه بحرین برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال ایران در این مسابقات در گروه B با تیم‌های کره جنوبی، چین و نیوزیلند همگروه است.

علی رحیمی کازرونی، محمد سیاوشی، سعید برخورداری، مجتبی حیدرپور، رضا عزتی، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمدمهدی بهنام‌نیا، آرمان رحمانی، وحید مسعودی، امیرعباس سلطانی، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، سلامان بربط، مهران رهنما، روح‌الله عادلخانی، کامیار طاهری، کیارش طاهری، یاسین کبیریان‌جو، محمدرضا اورعی و پویا نوروزی‌نژاد ۲۱ بازیکنی‌اند که به آخرین اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

سعید برخورداری، محمدرضا اورعی و پویا نوروزی‌نژاد سه لژیونر دعوت‌شده به اردوی تیم ملی‌اند که پویا نوروزی‌نژاد چند روز دیگر به ترکیب تیم ملی اضافه خواهد شد.

روح‌الله اکرمی‌نیا به عنوان سرپرست، مجید رحیم‌زاده به عنوان سرمربی، مهدی رهبری به عنوان مربی، مهدی قشقایی به عنوان بدنساز، کاظم ناصر لفته به عنوان مربی دروازه‌بانان و علی بخشی به عنوان ماساژور کادر فنی تیم ملی مردان ایران را تشکیل می‌دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها