فراخوان مردم قشم به حضور در آیین گرامیداشت ۹ دی



رییس تبلیغات اسلامی قشم از اقشار مختلف مردم سرزمین آب و آفتاب برای حضور در آیین گرامیداشت یوم الله ۹ دی دعوت کرد و گفت: اجتماع مردمی روز بصیرت و میثاق با ولایت فردا (شنبه) با حضور حماسی ساحل نشینان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس برگزار می شود.

      

به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام غلامعلی کاظمی روز جمعه افزود: یوم الله ۹ دی، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی، مردم سالاری دینی و جلوه شور آفرین و پرافتخار بصیرت و ولایتمداری و نماد یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: این حماسه ماندگار یکی از بی نظیرترین حرکت های خودجوش مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت و صیانت از نظام مقدس اسلامی بود که برگ زرین دیگری از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحیفه افتخارات تاریخ مبارزات مردم فهیم و زمان شناس ایران اسلامی رقم زد.

رییس تبلیغات اسلامی قشم توضیح داد: اجتماع پرشور مردم ولایت مدار قشم از ساعت ۹ روز شنبه نهم دی در آستان مقدس امامزاده سید مظفر (ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی است و با وجود توطئه های مستمر دشمنان، حضور مردم بار دیگر آنها را بیش از پیش مایوس خواهد کرد.

کاظمی اضافه کرد: تمهیدات لازم در تمام زمینه ها برای حضور پرشور و پر صلابت مردم سرزمین آب و آفتاب با هماهنگی دستگاه های اجرایی در این شهرستان مرزی پیش بینی شده است.

۹ دی در تقویم رسمی کشور به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها