تصادف دو خودرو حامل سوخت قاچاق در کلاهی میناب/ رانندگان هر دو خودرو نیسان جان باختند



فرمانده انتظامی شهرستان میناب از وقوع یک فقره تصادف بین دو خودرو نیسان حامل سوخت قاچاق در محور بندر کلاهی و جان باختن راننده هر دو خودرو  به علت آتش سوزی در این حادثه خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت:  حوالی ساعت۹صبح امروز گزارش یک فقره تصادف در محور میناب حوالی بندرکلاهی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس راه و عوامل انتظامی در محل مشخص شد دو دستگاه وانت سایپا حامل سوخت قاچاق دچار واژگونی، که منجر به حریق خودروها شده است.

فرمانده انتظامی میناب گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد راننده خودروی نیسان وانت حامل سوخت، کنترل خودرو را به علت سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل حجم زیاد سوخت قاچاق در قسمت بار از دست داده و منحرف می‌شود و با توجه به حجم بالای سوخت و برخورد وانت نیسان دیگر دچار حریق می‌شود.

‌سرهنگ قاسمی گفت: علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده دو خودرو تشخیص داده شده است.

این مسئول انتظامی بیان داشت: متأسفانه براثر این آتش سوزی راننده هر دونیسان در داخل خودرو به واسطه حریق فوت کردند که با همکاری عوامل آتش نشانی اطفاء حریق انجام و جسد دومتوفی به سردخانه انتقال شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها