دادستان مرکز استان خبر داد:

دستگیری 2 کارمند متخلف یکی از ادارات هرمزگان / اتهام : معاونت در قاچاق سوخت



دادستان مرکز هرمزگان از بازداشت 2نفر از  کارکنان یکی از ادارات  به اتهام مشارکت با قاچاقچیان سوخت سازمان یافته  خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، عارف اکبری، دادستان مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه 3 نفر در این پرونده دستگیر شدند گفت: در پی گزارش دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در خصوص همکاری عده ای  از کارمندان با قاچاقچیان سوخت، به دستور مقام قضایی، نسبت به دستگیری این افراد در پنج شنبه شب گذشته اقدام شد.
به گفته وی، در روند تحقیقات قضایی مشخص شده است که متهمین  شامل دو نفر از کارمندان یکی از ادارات دولتی،حدود یک سال گذشته ازطریق صدور تأییدیه خلاف واقع برای یک فروند شناور که ترددی نداشته گواهی دریافت سوخت بدون هیچگونه فعالیتی را فراهم می کردند و از این طریق اقدام به معاونت در قاچاق نموده اند.
دادستان مرکز هرمزگان با تاکید بر اینکه پرونده در دست بررسی است و مالک شناور با وثیقه آزاد است افزود:در خصوص این دو متهمین بازداشت شده  قرار تأمین کیفری صادر شده است و رسیدگی قضایی به منظور شناسایی ابعاد دیگر این پرونده و دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد که با تکمیل روند تحقیقات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها