آگهی فراخوان یک مرحله ای مشارکت و سرمایه گذاری در احداث و راه اندازی پروژه حمام ساحلی سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری بندرعباس



سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری بندرعباس به نیابت از شهرداری بندرعباس در نظر دارد به استناد مجوز شورای اسلامی شهر نسبت به برگزاری فراخوان عمومی پروژه حمام ساحلی بصورت BOT در خصوص زمين متعلق به شهرداري واقع در بلوار ساحلی، از طریق فراخوان عمومی اقدام نماید. لذا از کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط دعوت بعمل می آید با توجه به موارد ذیل، جهت خرید و اخذ اسناد فراخوان پروژه با ارایه رسید واریز مبلغ 1/320/000ریال به شماره حساب 0114358340002 بانک ملی شعبه شهرداری بندرعباس به نام سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری بندرعباس به محل سازمان واقع در بندرعباس، بلوار امام خمینی، جنب شهرداری، کوچه شهید مجید ناصری، ساختمان باران، بلوک A، طبقه هشتم، واحد حقوقی و امور قراردادها مراجعه نمایند .
 ((جهت خرید اسناد داشتن معرفی نامه با امضاء مدیرعامل و ممهور به مهر شرکت برای اشخاص حقوقی و همراه داشتن مدارک شناسایی برای اشخاص حقیقی الزامی است))
کدپستی : 7914697849
مواعد زمانی :
- تاریخ انتشار آگهی  فراخوان: 13/10/1402
- مهلت دریافت اسناد فراخوان : از 13/10/1402  لغایت 30/10/1402
- مهلت ارسال پیشنهادات : از 13/10/1402  لغایت 30/10/1402
1- زمان بازگشایی پاکت ها روز یکشنبه مورخه 1/11/1402 در کمیسیون عالی معاملات  که در محل شهرداری بندرعباس  تشکیل میگردد بازگشایی و قرائت می شود. ضمناً حضور هر یک از پیشنهاد دهندگان یا نماینده قانونی آنان در جلسه مذکور بلامانع می باشد و عدم حضور مانع از تصمیم گیری و تشکیل کمیسیون نخواهد بود ( هرگونه تغییر در ساعت و تاریخ بازگشایی متعاقباً اعلام خواهد شد).
2-مبلغ سپرده شرکت در فراخوان بمبلغ 000/000/000/3 ریال میباشد و میبایست به حساب شماره 1001002460707 نزد بانک شهر شعبه بندرعباس به نام خزانه شهرداری بندرعباس  بصورت  فیش نقدی ،اوراق مشارکت ،  اسناد خزانه  و یا ضمانتنامه معتبر بانکی  با اعتبار سه ماه و قابل تمدید به مدت حداقل سه ماه دیگر در وجه سازمان تودیع گردد.
3- مدت اجرای قرارداد مشارکت در احداث و راه اندازی پروژه حمام ساحلی سی ماه می باشد. 
4- به پیشنهادهای ناقص، مبهم، مشروط، مخدوش و فاقد سپرده و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مدت مقرر در آگهی تحویل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.پیشنهاد دهندگان می بایست پیشنهاد خود را که از حیث مبلغ مشخص ، معین و بدون ابهام بوده در پاکتهای مربوطه بصورت لاک و مهر در قبال اخذ رسید تحویل دبیرخانه سازمان دهند.
5- پرداخت هزینه آگهی و کارشناس و مطالعات اقتصادی و هزینه طرح اولیه پس از اعلام سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بندرعباس بعهده برنده مناقصه خواهد بود.
6- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد، به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری موضوع ماده 10 آئین نامه معاملات شهرداری تهران، شیوه نامه سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی مصوب اسفند 1399می باشد.
7- شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادات مختار است در این صورت سپرده ها مسترد خواهد شد.
8- هرگاه برندگان اول و دوم و سوم حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب اولویت به نفع سازمان ضبط خواهد ‌شد. 
9- شرکت کنندگان در مناقصه باید حداقل 50 امتیاز از 100 امتیاز مربوط به جدول ارزیابی کمی و کیفی شریک سرمایه گذار را کسب نمایند.
10- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه درج گردیده است و متقاضیان باید یک نسخه از آن را دریافت و با قید قبولی امضا و به پیشنهاد خود ضمیمه و تسلیم نماید.
11- مدت اعتبار پیشنهاد ها  چهار ماه از تاریخ اعلام برنده می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها