عملیات اطفا حریق در اسکله صیادی بندر سلخ قشم ادامه دارد



مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: عملیات اطفا حریق ۱۳ فروند لنج طعمه حریق در اسکله صیادی بندر سلخ جزیره قشم همچنان ادامه دارد.

  

به گزارش صبح ساحل، مهرداد حسن‌زاده افزود: در این حادثه آتش سوزی ۱۳ فروند لنج صیادی بین ۴۰ تا ۱۰۰ درصد، یک دستگاه خودروی چینی تیگو، ۱۰ دستگاه موتور سیکلت و بخشی از سایه بان این اسکله صیادی دچار حریق شد.

وی ادامه داد: مهار این حریق توسط ۶۰ آتش نشان، نیروهای نظامی و مردم جامعه محلی با ۱۱ دستگاه ماشین آتش نشانی از ایستگاه های سطح جزیره قشم و بندر خمیر ادامه دارد و هنوز آتش به صورت کامل مهار نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان توضیح داد: براساس برآوردهای اولیه بیشترین حجم آتش در عرشه لنج‌ها بوده و آتش‌سوزی نیز اکنون در مراحل پایانی قرار دارد که انتظار داریم تا دقایقی دیگر به طور کامل مهار شود.

حسن زاده یادآور شد: در حال حاضر آتش در تعدادی از لنج ها مهار شده و اطفا آتش در ۲ فروند لنج چوبی که از اسکله فاصله دارند نیز با حضور آتشنشانی، دستگاه های نظامی و یک فروند شناورهای آتش خوار در حال انجام است.

وی اضافه کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

پیش از این نیز پنج فروند لنج باری و تجاری از جنس چوب به ترتیب در هشتم اردیبهشت و شانزدهم مهرماه سال جاری در اسکله بهمن جزیره قشم، طعمه حریق شده بودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها