لیگ ووشو نونهالان و نوجوانان پسر هرمزگان

تیم‌های اول تا سوم و تیم اخلاق معرفی شدند



تیم ووشو پخش فرآورده‌های دریایی سیادت بر بام قهرمانی پیکارهای لیگ ووشو نونهالان و نوجوانان پسر استان هرمزگان ایستاد.


به گزارش صبح ساحل، هفته پایانی دور برگشت ششمین دوره لیگ ووشو نونهالان و نوجوانان پسران استان هرمزگان یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  در سالن آکادمی ووشو استان در شهر بندعباس با حضور تیم های حد دریا ،  ندسا ، بندرلنگه و محصولات سیادت   برگزار شد و با قهرمانی تیم پخش فرآورده های دریایی سیادت به پایان رسید.


روز پایانی این دور از رقابت‌ها با حضور محمد  آشوری نماینده  مجلس ، مظفر خادمی مدیرکل  ورزش و جوانان ،عباس سرخاب مشاور امور ورزش استاندار هرمزگان،  روزبه زابلی پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان  وعسکری زاده  رئیس هئیت ووشو استان هرمزگان برگزار شد و مدال و جام  قهرمانی تیم‌های اول تا سوم اهدا شد.‌


در این مسابقات مقام اول را تیم پخش فرآورده‌های دریایی سیادت به سرپرستی فضل‌الله رحیمی ، سرمربیگری عیسی آرسبون و مربیگری امیر ورنوس عنوان
قهرمانی را کسب کرد. تیم حد دریا به سرپرستی محمدهاشم صادقی، سرمربیگری محتشم زاهدی و مربیگری  جلال خورانی در مکان دوم ایستاد و تیم هئیت ووشو بندر بندرلنگه به سرپرستی  خشنود ، سرمربیگری ابراهیم یوسفی و مربیگری  محمد سالمی در مکان سوم قرار گرفت. تیم ندسا نیز به سرپرستی اسحاق سالاری، سرمربیگری  مصیب شعبانی و مربیگری محمد منصور دست‌افکن جام  اخلاق این دوره از مسابقات از آن خودش کرد. 

در حاشیه این دوره از لیگ ووشو استان از خانواده مرحوم  سعید سراجی،  سرپرست سابق  هئیت ووشو بندرخمیر از سوی رئیس هیئت ووشو استان و جامعه ووشو تجلیل به عمل آمد.

  لیگ ووشو نونهالان و نوجوانان پسر هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها