صورتجلسه هیات مدیره مجتمع آبی و تفریحی و گردشگری قلعه سحرآمیز خلیج فارس



صورتجلسه هیات مدیره مجتمع آبی و تفریحی و گردشگری قلعه سحرآمیز خلیج فارس به شماره ثبت ١۴١١٧ و شناسه ملی ١٠٨٠٠١۶٧۴۵۴ در تاریخ 08/11/1402 ساعت 10:00 با حضور کلیه اعضا در محل در آدرس استان هرمزگان، شهرستان بندرعباس، بخش مركزی، شهر بندرعباس، تصفیه خانه آب، خیابان قدیم بندرعباس، خیابان بندرعباس میناب، پلاك 0، طبقه همكف کدپستی  7916187116   شرکت  تشکیل گردید.
مصوبه هیات مدیره:
۱. اتخاذ تصمیم در خصوص برگذاری مناقصه
۲. اتخاذ تصمیم در خصوص تامین مالی انعقاد قرارداد تکمیل پروژه با افزایش سرمایه از طریق صدور سهام جدید
1-جهت تکمیل پروژه پارک آبی، اتمام عملیات ساخت و تکمیل پروژه به یک شرکت ثالث به عنوانِ پیمانکار-سرمایه‌گذار از طریق مناقصه واگذار گردد.
۲. هیئت مدیره تصویب می‌نماید که با نظر بر فقدان احتمالی منابع مالی، قرارداد بدین‌ترتیب منعقد گردد که در صورت عدم امکان تزریق منابع نقدی، مبلغ صورت‌وضعیت‌ها با افزایش سرمایه از طریق صدور سهام جدید بانام با سلب حق خرید سهام‌داران فعلی جز در صورت تزریق منابع، به تعدادِ سهام حسب ارزش‌گذاری کارشناسان فرزانه‌ی رسمی تبدیل شده و به پیمانکار-سرمایه‌گذار تملیک گردد.
۳. هیئت مدیره تصویب می‌نماید که با نظر بر الزام طی تشریفات قانونی ناظر بر افزایش سرمایه از طریق صدور سهام جدید، اصلِ برگزاری مناقصه با این شرایط قراردادی به تایید مجمع عمومی فوق‌العاده‌ی شرکت برسد تا در خصوص موضوع و به تبع قرارداد تصمیم‌گیری نماید.
گزارش بازرسی و گزارش هیئت مدیره قبلا ارائه خواهد گردید.
4-در این چارچوب،هیئت مدیره مصوب می‌نماید که مجمع عمومی فوق‌العاده‌ی شرکت برپایه مواد ۸۳ و ۹۸ و ۱۰۰ و ۱۵۷ و بندِ ۲ از ماده ۱۵۸ و ۱۶۱ و ۱۶۲ از قانون لایحه اصلاحی قانون تجارت، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت در تاریخ 24 بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل ستاد شرکت قلعه سحرآمیز خلیج فارس واقع در پارک آبی بندرعباس، فراخوانده شود تا در خصوص موارد بالاگفته تصمیم‌گیری گردد.
تمام موضوعات مربوطه مطرح گردید و جلسه در ساعت 11:30 خاتمه یافت.
هیات مدیره: ۱- خانم آذر فولادی2- خانم نعیمه شفیعی کلیبر3-خانم مبینا خادمی بیکاه 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها