رشته‌محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی اعلام شد/مهلت نام‌نویسی تا ۱۴ بهمن



سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای رشته‌محل‌های جدید مربوط به مرحله پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل مدرک کاردانی) مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام و مهلت ثبت‌نام را تا ۱۴ بهمن ماه تمدید کرد.

به گزارش صبح ساحل،‌ در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل مدرک کاردانی) مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در تاریخ هشتم بهمن ماه، رشته‌محل‌های جدید درنظر گرفته شده در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjedh.org در دسترس است.

همچنین به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز ۱۲ بهمن برای ثبت‌نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز شنبه به تاریخ چهاردهم بهمن ماه با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته مذکور و مندرجات این اطلاعیه، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها