وزیر بهداشت:

درمان بیماران سرطانی سیستان و بلوچستان رایگان شود



وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به نصب دستگاه‌های پیشرفته برای درمان سرطان در زاهدان درمان بیماران سرطانی باید به صورت رایگان انجام شود.

 

به گزارش صبح ساحل، بهرام عین اللهی روز جمعه در حاشیه افتتاح سی تی سیمولاتور بیمارستان علی ابن ابی طالب (ع) زاهدان اظهار کرد: برای دستگاه سی تی سیمولاتور و مرکز آن نیازمند نیروهای کارآمد هستیم که با توجه به درخواست اساتید دانشگاه مرکزی برای تربیت نیرو در حوزه رادیوتراپی و پزشکی هسته ای تقویت خواهیم کرد که دانشگاه علوم‌پزشکی مجوز انجام این کار را خواهد گرفت.

عین اللهی با بیان اینکه به زودی خدمات رایگان درمان سرطان را در سیستان و بلوچستان انجام خواهیم داد خاطرنشان کرد: درمان بیماران سرطانی باید رایگان انجام شود امیدواریم با نصب دستگاه‌هایی که در زاهدان انجام می‌شود بیماری از این منطقه برای درمان به استان‌های دیگر مراجعه نکند.

وی از مردم خواست کسانی که سابقه سرطان در فامیل دارند به مراکز جامع سلامت یا خانه‌های بهداشت مراجعه کنند تا در صورت تشخیص پزشک زودتر برای پیگیری روند درمانشان اقدام شود.

وزیر بهداشت افزود: در تشخیص سرطان، درمان زودرس بسیار اهمیت دارد زمانی که درمان سرطان طولانی شود ممکن است درمان موثری صورت نگیرد بنابراین مردم بدانند با این دستگاهای پیشرفته درمان آن‌ها انجام می‌شود.

عین اللهی از افتتاح دستگاه تصویربرداری MRI بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان نیز گفت: با افتتاح این دستگاه ام آر آی تعداد کل دستگاه های ام آر آی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به ۶ دستگاه رسید.

.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها