سوزوکی جیمنی و سوزوکی فرانکس به بازار خودروی ایران می آیند



 سوزوکی جیمنی و سوزوکی فرانکس دو عضو از خانواده سوزوکی که پیش از این در بازار خودروی ایران حضور نداشتند ،وارد ایران می شوند.

 

 

چنانچه این دو خودرو به جمع خودروهایی که پیش تر از برند سوزوکی پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش خودرو قرار گرفتند، بپیوندد جمع محصولات این خودروساز ژاپنی در سامانه یکپارچه فروش محصولات وارداتی به عدد چهار می رسد. 

پیش از این سوزوکی Ciaz و سوزوکی Baleno در دسترس متقاضیان ایرانی قرار گرفته بودند. این دو خودرو نیز جز محصولاتی بودند که برای اولین بار در تیررس خریداران ایرانی قرار می گرفتند.سوزوکی ویتارا اولین خودرویی سواری از این خودروساز ژاپنی بود که در سال های پیش در بازار خودروی ایران حاضر شد. 

  

زمان عرضه دو خودروی جدید برند سوزوکی در سامانه یکپارچه فروش خودرو به شفاف مشخص نیست اما اخبار رسیده نشان می دهد شرکت واردکننده در حال کسب مجوزهای لازم برای عرضه دو محصول جدید خود از مراجع مربوطه است.

  

پیش بینی می شود عرضه دو محصول جدید برند سوزوکی به سال آینده موکول شود. اما از آنجایی که این دو محصول علاوه بر اینکه در کلاس خودروهای کراس اوور قرار دارند، برای اولین بار در بازار ایران حاضر می شوند با استقبال خریداران ایرانی مواجه شوند.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها