به میزبانی بندرعباس برگزار شد

ووشو قهرمانی بانوان استان هرمزگان



رقابت‌های قهرمانی ووش بانوان استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.


رقابت های ووشو قهرمانی بانوان استان سبک چانگ چوان در دو بخش تالو و ساندا در رده‌سنی نونهال ، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار شد.


محمد سلیمان پور مسئول کمیته سبک چانگ چوان‌ووشو استان هرمزگان درحاشیه برگزاری مسابقات ورزشی ووشو سبک چانگ چوان که با حضور مهدیه سلجوقی نائب رئیس بانوان این سبک و جمعی از ورزشکاران در سالن ورزشی اختصاصی ووشو سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد گفت : به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) مسابقات قهرمانی ووشو سبک چانگ چوان ویژه بانوان در سالن اختصاصی ووشو سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد که در این رقابت ها ۸ تیم شرکت داشتند.


سلیمان‌پور در ادامه به استقبال خوب ورزشکاران در این رشته نیز اشاره کرد و افزود: در این مسابقات ۸ تیم حضور داشتند که سه  تیم از میناب و چهار  تیم از شهرستان بندرعباس و یک تیم از شهرستان بستک در رقابت‌های سبک چانگ چوان ووشو در دو بخش تالو و ساندا به رقابت پرداختند. وی تعداد ورزشکاران در این رقابت‌ها را خوب و قابل توجه دانست و بیان کرد: ۸۰ نفر در این دوره رقابت ها در رده های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال شرکت کردند که تیم آکادمی ووشو بانوان بندرعباس توانست با غلبه بر حریفان به مقام قهرمانی دست پیدا کند. تیم میناب دوم شد و تیم تالار ارمغان بندرعباس نیز به مقام سوم دست یافت.


نفرات برتر رده‌سنی  بزرگسالان به اردوی آماده‌سازی تیم منتخب استان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دعوت خواهند شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها