12

مهر

1403


اقتصادی

15 اسفند 1402 13:26 0 کامنت

 طرح بازرسی عید سازمان استاندارد برای افزایش سطح کیفی خدمات امروز سه شنبه با حضور مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد آغاز شد.

  

سیستم برنامه ریزی عیدانه برای ۲ ابزار جدید و پیشرفته که دارای ویژگی هایی از جمله ابزار ایجاد فرم است که به بازرسان امکان ایجاد، ویرایش و ارسال فرم های بازرسی به صورت آنلاین و آفلاین را می دهد. این ابزار فرم های کاغذی را حذف می کند و به جای آن از فرم های الکترونیکی استفاده می کند، به علاوه فرم ها به صورت آنلاین و فوری برای مدیران ارسال می شوند و نیازی به ذخیره یا انتقال فیزیکی ندارند.

علاوه بر این، فرم ها از عکاسی، صدا و ویدئو به عنوان چند رسانه ای پشتیبانی می کنند. فرم ها دارای معیارهای ارزیابی و امتیازدهی خاصی هستند تا بازرسان بتوانند به راحتی امتیاز خود را برای هر مورد اعلام کنند، ضمن اینکه فرم ها به صورت خودکار به ابزار داشبورد ارسال می شوند و داده های بازرسی در آن ابزار قابل مشاهده و تجزیه و تحلیل است.

این سیستم یک ابزار داشبورد است که به مدیران اجازه می دهد تا داده های بازرسی را به صورت تعاملی و خلاقانه مشاهده و تجزیه و تحلیل کنند. این ابزار به شما امکان جمع آوری و ادغام داده ها از منابع مختلف را می دهد و نیازی به وارد کردن اطلاعات به صورت دستی نیست، علاوه بر این داشبوردها با استفاده از جداول، نمودارها و متون خوانا ایجاد می شوند و مدیران به راحتی می توانند وضعیت کلی و جزئی سرویس ها را مشاهده کنند.

داده ها به صورت پویا و بلادرنگ به روز می شوند تا مدیران بتوانند از تغییرات و روند خدمات مطلع شوند، داشبوردها با سایر مدیران و ذینفعان به اشتراک گذاشته شود و از ارتباط و همکاری بین آنها برای بهبود عملکرد استفاده شود. کیفیت خدمات و همچنین به عنوان پانل ها دارای بخشی برای تایید ارزیابی های انجام شده توسط سطوح مختلف سازمانی و مدیران می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در مورد خدمات ارائه دهند.

این ۲ ابزار به سازمان ملی استاندارد کمک می کند تا بازرسی های خود را به نحو احسن، دقیق و شفاف انجام دهد و کیفیت خدمات را در کشور ارتقا دهد.

شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه «مردم در» به نشانی https://1517.inso.gov.ir، تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و مؤسسات ارزیابی انطباق را گزارش کنند.

سامانه مانددار بستری الکترونیکی برای رسیدگی به گزارش ها، درخواست ها و نظرات شهروندان، اختلافات مردم در مورد کیفیت محصولات و خدمات است.
شهروندان می توانند با اعلام تخلفات در زمینه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی، پمپ بنزین)، مؤسسات ارزیابی انطباق و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود به صورت غیرحضوری، مراتب را به اطلاع مدیران برسانند و خواستار ارتقای کیفیت زندگی خود شوند.
پرتال پرطرفدار الکترونیکی به نشانی فوق این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا با پیوست کردن عکس، فیلم و یا صوت در حوزه های مختلف از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ و یا شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ نسبت به ثبت نام و پیگیری نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود اقدام کنند.

دیدگاه ها (0)
img