5 پیام‌رسان ایرانی به یکدیگر متصل شدند



مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت از اتصال یک پیام‌رسان ایرانی دیگر به طرح اتصال متقابل پیام‌رسان‌ها خبر داد.

  

     
به گزارش صبح ساحل، تعدد اپلیکیشن‌های پیام‌رسان‌ ایرانی به یک معضل جدی برای کاربران تبدیل شده بود. بسیاری از مردم برای ارسال پیام‌ها و یا فایل‌های گوناگون خود، باید از یکدیگر می‌پرسیدند که شما کدام پیام‌رسان را در گوشی خود دارید؟ درصورت عدم‌وجود اشتراک در این خصوص، یکی از کاربران به اجبار باید سراغ نصب پیام‌رسان‌ مشترک می‌رفت، اما با اعلام طرحی درخصوص اتصال پیام‌رسان‌های ایرانی این معضل برطرف شد.

یک پیام‌رسان دیگر اضافه شد

مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت از اتصال یک پیام‌رسان ایرانی دیگر به طرح اتصال متقابل پیام‌رسان‌ها خبر داد. مهدی مظفری درباره این خبر با ارائه جزئیات بیشتر گفت: «از این پس پیام‌رسان سروش‌پلاس نیز دارای امکان اتصال متقابل(MXB)‌ به سایر پیام‌رسان‌های ایرانی است.»

افزایش کاربران

از سوی دیگر مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران با ارائه آماری درباره میزان کاربران پیام‌رسان‌های بومی گفت: «با اتصال سروش‌پلاس به طرح اتصال متقابل، هر کاربر می‌تواند به بیش از ۵۰میلیون کاربر پیام‌رسان‌های داخلی دسترسی پیدا ‌کند. به این مفهوم که هر کاربر با داشتن یک پیام‌رسان ایرانی به جامعه گسترده‌ای از کاربران متصل می‌شود.» به‌گفته مظفری بیش از ۲میلیون ‌و۲۰۰هزار کاربر از امکان MXB استفاده می‌کنند که با ورود سروش‌پلاس این تعداد به بیش از ۲.۵ میلیون نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها