برگزاری تور والیبال برفی اروپا با حضور دو نماینده از ایران



تور والیبال برفی اروپا از ۲۲ تا ۲۵ اسفند ماه به میزبانی ترکیه برگزار و دو تیم از ایران با سهمیه فدراسیون جهانی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

  

به گزارش صبح ساحل و به نقل از تسنیم، تور والیبال برفی در شهر ارزروم کشور ترکیه از 22 تا 25 اسفند برگزار خواهد شد و تیم‌های والیبال برفی ایران با سهمیه فدراسیون جهانی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

   

FIVB طی هماهنگی با میزبان مسابقات، سهمیه‌ای را به تیم‌های که تاکنون در مسابقه‌ای شرکت نکرده و رنکینگی ندارد، اختصاص داده که این سهمیه در تور والیبال برفی ترکیه به ایران تعلق گرفت. سهمیه فدراسیون جهانی برای رشد والیبال برفی به کشورهای بدون رنکینگ جهانی اختصاص می‌یابد.

  

مهدی علیزاده، آرمین کمی، اشکان خندان و بهنام توکلی در قالب تیم یک والیبال برفی ایران و محمدحسین خلیلی، ایلیار محرم‌زاده، مرتضی نظری و سعید صیامی در قالب تیم ایران دو به مصاف رقبا خواهند رفت.

14 تیم تاکنون برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به تیم‌هایی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، اوکراین و لهستان اشاره کرد.

  

سه هزار یورو جایزه به نفرات برتر تور والیبال برفی ترکیه اختصاص داده شده است.

   

تیم‌های ملی والیبال برفی ایران با حضور در این مسابقات برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که از 29 اسفند جاری تا 6 فروردین سال آینده در چین برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها