شورای المپیک آسیا از ۲ بانوی پرافتخار ایران در ادوار پارالمپیک تجلیل کرد



شورای المپیک آسیا با گرامیداشت روز زن از ۲ بانوی پرافتخار ایران در ادوار پارالمپیک تجلیل کرد.

  

به گزارش صبح ساحل و به نقل از ایرنا، در تقویم بین‌المللی ۸ مارس، روز جهانی زن نام‌گذاری شده و تشکل و سازمان‌های مختلف در این روز از زنان مطرح و افتخار آفرین در حوزه‌های مختلف نیز تجلیل می‌کنند.

  

شورای پارالمپیک آسیا به مناسب روز جهانی زن از بانوان افتخارآفرین قاره کهن نام برد. این شورا با انتشار تصاویری از ورزشکاران نامدار پارالمپیکی آسیا نوشت: روز جهانی زن روزی برای تجلیل از عزم، شجاعت و موفقیت زنان ورزشکار آسیایی در همه ورزش‌های مختلف پارالمپیک است.

  

در صفحه رسمی شورای پارالمپیک ایران تصویر چند بانوی پرافتخار ورزشی این قاره منتشر شده که در بین این تصاویر نام ۲ بانوی طلایی ایران دیده می‌شود.

  

شورای پارالمپیک آسیا با انتشار تصاویر ساره جوانمردی و زهرا نعمتی ۲ بانوی قهرمان از آنان تجلیل کرد. این دو تا کنون موفق به کسب عناوین مختلف جهانی و پارالمپیک شده‌اند. نعمتی سه مدال طلا و یک نقره پارالمپیک و جوانمردی سه مدال طلا و یک برنز پارالمپیک را در کارنامه دارد.

  

این شورا همچنین از عکس ساره جوانمردی با کودکش در سکوی مدال استفاده کرده تا نشان دهد مادر قهرمان ایرانی تنها در در ورزش مطرح نیست بلکه او یکی از مروجان ارزش‌های خانواده در ایران و جهان به شمار می‌رود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها