ضرب الاجل ۵ روزه برای ساماندهی لاین قشموندان در اسکله‌های پهل و لافت



طی بازدید مشترک رییس دادگاه بخش خمیر و دادستان قشم و سازمان منطقه آزاد برای تفکیک لاین اختصاصی تردد شهروندان در اسکله پهل و لافت در ایام نوروز ضرب‌الاجل ۵ روزه تعیین شد.

 

به گزارش صبح ساحل، امید مهدوی مجد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم ضمن بازدید از اسکله بندر پهل و لافت گفت: در اسکله های مسافربری و اسکله حمل خودروی پهل و لافت یک لاین اختصاصی برای ایام نوروز جهت تردد قشموندان باید در نظر گرفته شود تا رفت و آمد شهروندان و بیماران اورژانسی در این ایام مختل نشود.

وی افزود: این اقدام یک بار برای همیشه باید حل شود و در آینده در مسیر دو کیلومتری ورودی بندر پهل یک لاین اختصاصی شهروندان قشم باید ایجاد شود.

مهدوی مجد خاطرنشان ساخت: در راستای احقاق حقوق عامه و ‌پیگیری‌های مکرر شهروندان طی جلسه‌ای که با دستگاه قضا شهرستان خمیر، شرکت توسعه بندر منطقه ازاد قشم و شهرداری بندر خمیر و شهردار لافت این اقدام صورت خواهد پذیرفت.

وی اضافه کرد: در اسکله مسافربری شهید ذاکری نیز مقرر شد جهت تردد شهروندان برنامه‌ریزی برای ایجاد یک لاین جداگانه قبل از شلوغی ایام نوروز انجام شود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت پیگیری این مسئله گفت: منطقی نیست که قشموندان برای بازگشت به منزل خود چندین ساعت در صف کنار گردشگرانی که برای تفریح به آن منطقه می‌روند قرار گیرد.

دادستان قشم در پایان اظهار کرد: برخی از این شهروندان در ایام نوروز برای مسائل درمانی از طریق این اسکله ها تردد می‌کنند و نباید چندین ساعت به همراه بیماران خود معطل شوند.

وی در پایان ادامه داد: در حال حاضر به دلیل کمبود زمان لاین ۷۰۰ متری برای تردد شهروندان ایجاد خواهدشد اما لاین اختصاصی قشموندان به زودی در کل مسیر ۲ و نیم کیلومتری اجرا خواهدشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها