ایران‌خودرو بالاخره شرایط فروش پژو پارس را اعلام کرد



مقاومت حواله‌داران پژو پارس باعث شد تا خودروساز ایرانی ناچار شود شرایط فروش پژو پارس را پیش از پایان سال 1402 اعلام کند. 

دیجیاتو نوشت: ایران‌خودرو طی ماه‌های اخیر سعی کرد تا متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه را به سمت خرید ‌خودروهای جایگزین نظیر سورن پلاس یا پژو 207 سوق دهد. بااین‌حال مقاومت حواله‌داران پژو پارس باعث شد تا خودروساز ایرانی ناچار شود شرایط فروش پژو پارس را پیش از پایان سال 1402 اعلام کند. این شرایط ویژه متقاضیان خرید پژو پارس در قالب سامانه یکپارچه با اولویت زمستان 1402 است.

شرایط فروش پژو پارس از روز چهارشنبه 23 اسفند 1402 آغاز شده است و به مدت 4 روز ادامه دارد. در این بخشنامه متقاضیان خرید پژو پارس با اولویت زمستان 1402 از سامانه یکپارچه می‌توانند نسبت به تکمیل وجه و خرید خودرو اقدام کنند. این بخشنامه فروش از نوع فروش فوری است که در جریان آن خودروها با موعد تحویل 30 روزه به متقاضیان تحویل داده خواهند شد. این بخشنامه فاقد سود مشارکت و انصراف است.

شرایط فروش پژو پارس، اسفند 1402:

خودرو قیمت رنگ موعد تحویل
پژو پارس XU7P 2,941,332,136 ریال سفید 30 روزه

ایران‌خودرو طی نیمه دوم سال 1402 و به‌دلیل غیراستاندارد شناخته‌شدن پژو پارس، تصمیم گرفت تا تولید این خودرو را پس از 22 سال متوقف کند. خودرو جایگزین، سورن پلاس XU7P معرفی شد که از نظر ساختار و قوای فنی هیچ تفاوتی با پژو پارس ندارد. بااین‌حال اختلاف قیمت قابل‌توجه میان پژو پارس XU7P و سورن پلاس XU7P سبب شد تا مشتریان از خودرو جایگزین استقبال نکنند. حتی ایران خودرو سعی کرد با فروش اقساطی سورن پلاس، توجه متقاضیان را به سمت این خودرو جلب کند که این اقدام نیز مؤثر واقع نشد.

براساس اعلام «منوچهر منطقی»، معاون وزیر صمت که زمانی مدیرعامل ایران‌خودرو نیز بود، تولید پژو پارس در سال 1403 نیز ادامه خواهد یافت. این خودرو در سال جدید به استانداردهای 85گانه مجهز خواهد شد. بااین‌حال در طول هفته‌های اخیر، شاهد اظهارات ضد و نقیض در مورد ادامه تولید پژو پارس بوده‌ایم. این رویه‌ها بر التهاب بازار افزوده‌اند و روزبه‌روز قیمت پژو پارس در بازار افزایش می‌یابد.

منتظر تایید: 4
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها