حواشی هفته



در «حواشی هفته»، به‌مرور اخبار و حاشیه‌هایی که در هفته گذشته پربازدید شده و موردتوجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرارگرفته است، می‌پردازیم.

 

پس‌لرزه‌های درگیری روحانی و مادر جوان در درمانگاه قم

درگیری یک خانم با یک روحانی در درمانگاهی در قم به جنجالی بزرگ تبدیل شده است. این موضوع که در رسانه‌های داخلی و خارجی و نیز فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته، با روایت‌های مختلفی نیز روبروست.

 

مهاجرت خانوادگی بلاگر فرزندآوری

 مادر ۱۰فرزنده را همان‌طور که خودش تبلیغ می‌کند همه به‌عنوان زنی می‌شناسند که برخلاف رویه امروز جامعه زندگی راحت را رها کرده و انرژی و وقتش را روی موضوع افزایش جمعیت گذاشته است. مادری که از زندگی نه‌چندان مرفهش در ابتدای ازدواج می‌گوید، ولی اضافه می‌کند که این روز‌ها مشکل مالی ندارد. اعتقاد داشت بچه‌ها خودشان یکدیگر را بزرگ می‌کنند، لازم نیست رفاهیات زیادی داشته باشند و با طب سنتی می‌شود خیلی هم درگیر بیماری فرزندان و مشکلات ناشی از زایمان‌های متعدد نشد. حال این بلاگر اینستاگرام که مردم را به فرزندآوری در شرایط سخت اقتصادی تشویق می‌کرد هم مهاجرت کرد. او در پاسخ به یکی از کاربران اینستاگرامی نوشته است: « برای پیشرفت خودم و فرزندانم رفتم.»

 

جنجال بلاگرهای اینستاگرام در تئاتر

انتشار تصاویری از حضور برخی بلاگرهای اینستاگرامی در عرصه تئاتر کشور با واکنش‌هایی گسترده همراه شده است. برخی از کاربران فضای مجازی معتقدند حضور بلاگرها در تئاتر کشور، با هدف افزایش تعداد مخاطبان انجام شده و شاید مثبت باشد، اما فعالان حوزه تئاتر کشور، این اتفاق را منفی ارزیای کرده وی می‌گویند این موضوع می‌تواند به ارزش تئاتر کشور و جایگاه حرفه‌ای آن آسیب بزند./ خبرآنلاین

 



زمین‌خواری ۱۰۰۰ میلیاردی آیت الله صدیقی و پسران؟

به تازگی ۴۲۰۰ متر از زمین‌های این حوزه علمیه که باغ است به شرکت «پیروان اندیشه‌های قائم» منتقل شده که در آذر ماه سال گذشته توسط کاظم صدیقی، دو پسر و عروسش تاسیس شده است. «یاشار سلطانی»، فعال اقتصادی با افشای زمین‌خواری آیت الله صدیقی در سایت شخصی خود نوشت: «سال ۱۳۸۲ کاظم صدیقی که هنوز امام جمعه تهران نشده بود اما در دستگاه قضایی ایران سمت قابل توجهی داشت حوزه علمیه‌ای در تهران تاسیس کرد که با نام «مدرسه علمیه امام خمینی» شناخته می‌شود. این حوزه علمیه در ناحیه خوش آب و هوای اُزگل در تهران مکان‌یابی شد و کم‌کم با خرید زمین‌های اطراف و توسعه زیربنایی اکنون یک ملک حدودا ۲۳۰۰۰ متری در شمال تهران است. ۴۲۰۰ متر باغی که در گوشه‌ی شمال شرقی این زمین قرار دارد و یک ملک سه بَر به حساب می‌آید و حالا طی فرایندهایی به مالکیت شرکتی در می‌آید که اعضای هیات مدیره‌ آن کاظم صدیقی و فرزندانش هستند. زمینی که با در نظر گرفتن متوسط قیمت زمین در ناحیه اُزگل تهران ارزشی تقریبی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی دارد»./ اصلاحات نیوز

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها