روز سوم جام پیروزی ترکیه؛

۳ طلا و یک برنز تیم منتخب کشتی ایران



مسابقات روز سوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی و آزاد جام پیروزی ترکیه در رده سنی نوجوانان در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان به ۳ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیروزی ترکیه در شهر آنتالیا ترکیه امروز (پنجشنبه) با برگزاری سومین روز پیگیری شد.

در مسابقات امروز، امیرمهدی سعیدی نوا در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال طلا رسید همچنین در وزن ۸۰ کیلوگرم امیرسام محمدی به مدال برنز رسید.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

 

کشتی فرنگی:

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمهدی سعیدی نوا در دور اول کشتی گیری از ترکیه را مغلوب کرد. وی با پیروزی مقابل حریفی دیگر از ترکیه راهی فینال شد. سعیدی نوا در فینال حریف خود را شکست داد و صاحب گردن آویز طلا شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم علیرضا محمدحسینی در دور اول مغلوب کشتی‌گیری از تاجیکستان شد. امیرسام محمدی دیگر کشتی گیر کشورمان در این وزن در دور نخست کشتی گیری از آذربایجان را شکست داد. وی در دور دوم مغلوب دیگر کشتی‌گیر آذربایجان شد. محمدی در گروه شانس مجدد حریف خود را شکست داد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به پیروزی رسید و به مدال برنز دست پیدا کرد.

 

کشتی آزاد:

کسب ۲ مدال طلا توسط نمایندگان کشورمان

در این مسابقات رضا افشار در وزن ۸۰ کیلوگرم و امیرحسین نقدعلی پور در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم ماهان کاووسی در دور اول مقابل حریفی از قرقیزستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم به کشتی‌گیری از ترکیه باخت. کاووسی در گروه شانس مجدد حریف خود را مغلوب کرد و به دیدار رده‌بندی راه پیدا کرد. وی در این دیدار مغلوب حریف خود شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در وزن ۸۰ کیلوگرم رضا افشار در دور نخست مقابل حریفی از ترکیه به برتری دست یافت. وی با برتری مقابل کشتی‌گیری از ترکیه فینالیست شد. افشار در فینال حریفی از جمهوری آذربایجانی خود را مغلوب و صاحب گردن آویز طلا شد.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امیرحسین نقدعلی‌پور در مبارزه نخست حریفی از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم کشتی‌گیری از جمهوری آذربایجان را شکست داد. نقدعلی‌پور در دور سوم حریفی از ترکیه را مغلوب کرد. وی در مرحله نیمه نهایی نیز دیگر کشتی‌گیر ترکیه را شکست داد و راهی فینال شد. نقدعلی‌پور در فینال مقابل حریفی از آذربایجان به برتری دست یافت و طلایی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها