چهار پارکینگ موقت برای رفاه حال مسافران نوروزی در قشم ایجاد شد



 رییس کمیته فنی، زیربنایی و خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: چهار پارکینگ موقت در هفت هکتار زمین با هدف رفاه حال مسافران نوروزی در شهر قشم ایجاد شده است.

 

به گزارش صبح ساحل، سعید اکبریان روز دوشنبه اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش زیادی از میهمانان نوروزی جزیره جهانی قشم با وسایل نقلیه شخصی و عمومی به این منطقه سفر می‌کنند، چهار پارکینگ با ظرفیت سه هزار و ۵۰۰ خودرو برای رفاه حال میهمانان در شهر قشم ایجاد شده است.

وی با اعلام اینکه برای راه‌اندازی این چهار پارکینگ ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: تلاش کرده ایم در نقاط پرجمعیت شهر قشم این امکانات را آماده کنیم تا میهمانان نوروزی با پارک وسایل نقلیه خود در مکانی مناسب، با آرامش از زیبایی‌های نگین خلیج فارس لذت ببرند.

به گفته رییس کمیته فنی، زیربنایی و خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، نخستین پارکینگ در ابتدای بلوار مشاهیر شهر قشم (میدان حافظ به سمت پارک زیتون) قرار دارد و یک پارکینگ دیگر هم جنب پارک گلستان در مجاورت پارک زیتون ایجاد شده است.

اکبریان توضیح داد: یک پارکینگ در مجاورت مجتمع تجاری معراج جنب اسکله شهید ذاکری و پارکینگ چهارم هم کنار مجتمع سیتی سنتر یک قرار دارد.

وی ضمن خوشامد گویی به میهمانان جزیره قشم اعلام کرد: ۱۲ کمپ پارک هم در سطح این جزیره با امکاناتی همچون پارک خودرو، سرویس بهداشتی، نمازخانه، سوپر مارکت و مکان بازی کودکان برای رفاه حال مسافران جزیره آماده شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها