طرح ملی مسکن در سال جاری:

تحویل یکهزار واحد خانه به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هرمزگان



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: چهار هزار و ۶۰۴ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در طرح ملی مسکن ثبت‌نام شدند که تاکنون ۲ هزار خانوار مسکن خود را دریافت کرده‌اند.

    

به گزارش صبح ساحل، حمید باسره روز سه‌شنبه افزود: آورده اولیه نهضت ملی مسکن مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال است که کمیته امداد این مبلغ را پرداخت کرده است.

وی بیان کرد: بعد از تخصیص به هیچ عنوان پروژه مسکن از مددجویان گرفته نخواهد شد و مابقی مبلغ مانده نیز توسط کمیته امداد و دولت کمک خواهد شد و امیدواریم طبق وعده دولت و پیگیری‌ها و تاکید استاندار هرمزگان در نشست‌های مسکن، نخستین پروژه‌های نهضت ملی مسکن به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واگذار شود.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار کرد: همچنین در سال ۱۴۰۱، ساخت ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد هدفگذاری شد که امسال یکهزار واحد آن تکمیل و تحویل شد و یکهزار و ۲۰۰ واحد دیگر نیز در سال ۱۴۰۳ تحویل این قشر می‌شود.

باسره یادآور شد: جدای از این، همچنین امسال تفاهم ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان نیز با بنیاد مسکن در کشور منعقد شد که سهم استان ۲ هزار واحد بوده و قرار است در سال آینده اقدام شود.

باسره گفت: تامین مسکن برای مددجویان و نیازمندان از اولویت‌های کمیته امداد است و تلاش می‌شود در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف، مسکن این قشر تهیه شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها