۴۲۶ میلیون تردد نوروزی در تمامی محورهای شریانی ایران ثبت شد



وزیر راه‌ و شهرسازی از ثبت ۴۲۶ میلیون تردد جاده‌ای در تمامی محورهای شریانی کشورمان تا به امروز در نوروز امسال خبر داد.

       

به گزارش صبح ساحل، وزیر راه و شهرسازی از ثبت 426 میلیون تردد در جاده‌های تمامی محورهای شریانی کشور خبر داد و افزود: تاکنون 8 میلیون و 660 هزار مسافر از ظرفیت حمل و نقل عمومی در تمامی بخش‌ها اعم از هوایی، جاده‌ای، ریلی و دریایی استفاده کردند و مابقی نیز با خودروهای شخصی این سفرها را انجام دادند.

      

بذرپاش با توضیح اینکه استان گیلان بعد از مازندران یکی از استان‌ها با انباشت خودرو محسوب‌می‌شود، گفت: در استان گیلان بیش از یک میلیون و 400 هزار ورودی خودرو داشتیم که تاکنون بیش از یک میلیون و 100 هزار خودرو برگشت داشتند و مدیریت بازگشت سفر در این استان‌ها به‌خوبی در حال انجام است.

       

وی افزود: امسال ترافیک روان تری را در استان گیلان شاهد هستیم که به‌دلیل افتتاح آزادراه رودبار-منجیل و افتتاح پل معروف گیل بود که بسیاری از محورهای استان از این اصلاحات ترافیکی بهره‌مند شدند. این اصلاحات ترافیکی و ایجاد تقاطع‌های همسطح بار ترافیکی را در سطح استان و سفرهای ایام نوروز روان کرد.

      

وزیر راه و شهرسازی در خصوص برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی برای روکش آسفالت برخی از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها برای تسهیل در سفرها گفت: سال گذشته حجم زیادی از عملیات آسفالت ریزی در محورهای اصلی و فرعی کشور انجام شد و امسال تدارک گسترده تری دیده‌ایم.

    

وی با اعلام اینکه بخشی از مشکلات در آسفالت آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها مربوط به آزادراه‌ها و بزرگراه‌هایی است که به بخش خصوصی واگذار شده‌است، گفت: بخش خصوصی نسبت به نرخ عوارض معترض هستند که در تلاش هستیم تا در خصوص نرخ عوارض، مراعات حال مردم را داشته‌باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها