نخستین روز هفته:

کاهش قیمت سکه و افزایش قیمت طلا



در نخستین روز هفته قیمت طلا افزایشی شد و سکه با وجود رشد قیمت دلار در تمام قطعات کاهشی بود.

  

به گزارش صبح ساحل، در شروع معاملات امروز قیمت طلا و سکه در توازن با یکدیگر بازگشایی نشدند. طلا گران شد و قطعات سکه در مسیر نزولی قرار گرفتند. هر چند این کاهش قیمت میلیونی نبود، اما توانست برخی قطعات سکه را به کانال پایین‌تر بکشاند.

     

قیمت انواع قطعات سکه ریزش کرد

سکه امامی امروز شنبه ۱۸ فروردین با کاهش ۸۰۴ هزار تومانی بازگشایی شد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۴۵ میلیون و چهار هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با افت ۲۲۰ هزار تومانی روی قیمت ۴۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومانی ایستاده است.

      

گفتنی است امروز قیمت نیم‌ سکه و ربع سکه با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی به کانال پایین‌تر برگشت. این قطعات به ترتیب با قیمت ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در حال معامله هستند. سکه گرمی امروز تغییر قیمت نداشت و روی رقم هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

      

طلا گران شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۱۰۰ هزار تومان گران شد و با رقم ۱۵ میلیون ۶۶۷ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۲۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۶۱۴ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۵۶۶ هزار تومان در حال معامله است.

       

حباب سکه امروز شنبه در تمام قطعات کاهشی است. حباب سکه امامی یک میلیون و ۶۸۳ هزارتومان، سکه بهار یک میلیون و ۶۴ هزار تومان،‌ نیم‌سکه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۹۲۵ هزار تومان و سکه گرمی ۱۱۰ هزار تومان کاهش دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها