مهدی دوستی خبر داد

هرمزگان میزبان یکی از مهم‌ترین رویداد ورزشی آسیا است



با حضور استاندار هرمزگان جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی هرمزگان برگزارشد.
   
 
به گزارش صبح ساحل، جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی  هرمزگان به ریاست استاندار و با حضوراحمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، مظفرمهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان و تعدادی از مدیران برگزار شد. مهدی دوستی  استاندارهرمزگان در این جلسه  با اشاره به لزوم انجام برنامه‌ریزی دقیق برای میزبانی مسابقات هندبال ساحلی باشگاه های آسیا، میزبانی این مسابقه را یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور دانست و بیان داشت: باید موضوعات مربوط به این‌ رویداد‌ را تا روز شروع مسابقات به صورت جز به جز مد نظر داشت. وی افزود: این رویداد باید با مدیریت اداره کل ورزش و جوانان تشکیل و همه ابعاد تخصصی، حقوقی و مالی نیز در تصمیمات در نظر گرفته شود.
استاندار هرمزگان عنوان کرد: برنامه ریزی‌های انجام امور باید ‌در سه بازه زمانی قبل، حین و بعد از برگزاری‌ مسابقات تقسیم بندی شود و میزبانی شایسته و‌ در خورشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منوط به پیش‌بینی امکانات مورد نیاز برای اسکان، حمل و‌ نقل، پزشکی، روابط عمومی و اطلاع رسانی، آمار و انفورماتیک، تشریفات و ‌پشتیبانی است که باید از هم اکنون به آن پرداخت. 
دوستی اضافه کرد: از جمله مواردی که باید در مرحله قبل از برگزاری مسابقات به آن‌ توجه کرد، بررسی وضعیت اماکنی است که مسابقات در آن‌ برگزار‌ می‌شود، لذا باید بررسی‌های لازم برای رفع نواقص احتمالی و ایجاد شرایط ایده آل برگزاری مسابقات صورت پذیرد. 
وی با بیان این‌که این مسابقات دربندرعباس برگزار می‌شود، در واقع این شهر نماینده جمهوری اسلامی ایران است گفت: برای برگزاری میزبانی هرچه بهتر باید از ظرفیت‌های ملی در تمام زمینه‌ها به ویزه رسانه ملی برای انعکاس اخبار و رودیدادهای این مسابقه بهره برد. استاندار هرمزگان میزبانی این ‌رویداد را گام مهمی در راستای خنثی‌سازی تبلیغات ایران‌ ستیزانه دشمنان خواند و‌ با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات در حوزه بین‌الملل ،  تاثیرات این میزبانی را هم درحوزه دیپلماسی و‌ هم در حوزه فرهنگی بسیار مهم و اساسی عنوان کرد و یادآور شد: نگاه جامعه بین‌الملل به ایران نگاهی‌ غیر واقعی و متاثر از تبلیغات منفی معاندین است و برگزاری این مسابقات به ما کمک می‌کند تا جایگاه حقیقی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهیم.  احمد مرادی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طی دیداری که به اتفاق مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با رئیس فدراسیون هندبال  برنامه ریزی‌های لازم برای این رویداد مهم انجام شد و  امیدواریم میزبان شایسته ای در بندرعباس برای مسابقات هندبال ساحلی باشگاه های آسیا باشیم. وی یادآورشد: استان هرمزگان توانایی برگزاری این گونه تورنمنت ها را دارد و می بایست از تمامی ظرفیت های لازم برای این که توانایی هایمان را ثابت کنیم به کار ببندیم تا بهترین رویداد را برگزار نماییم.
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسابقات  آسیایی و بین‌المللی از آن جهت که می‌توانند معرفی کننده هویت جمهوری اسلامی به جهانیان باشند و برای نمایندگان مجلس، دولت حائز اهمیت هستند و قطعا ما در راستای درخشش ورزشکاران، ورزش کشورمان و به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان در میادین بین‌المللی حمایت لازم را از حوزه ورزش خواهیم داشت.
مظفر مهری خادمی نسب در جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی استان هرمزگان با تشکر از همراهی استاندار در حوزه ورزش این استان، اظهار داشت: مسابقات آسیایی پیشرو، نخستین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی باشگاه های آسیاست که در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در استادیوم ورزش های ساحلی سورو بندرعباس برگزار می شود.
وی با بیان این که ورزش به نوعی نماد پیشرفت و توسعه کشور ها شده است، تصریح کرد: یک ماه تا مسابقات آسیایی باقی مانده است. خادمی گفت:  تعداد ۱۰ تیم خارجی و ۲ تیم داخلی در این رقابت‌ها حضور دارند و  اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان به عنوان محور، وظایف ستاد را مشخص و به طور مستمر برنامه ها را پیگیری خواهد کرد.
متولی ورزش و جوانان هرمزگان با ابرازخرسندی از برگزاری این شورا اظهارداشت: هدف از تشکیل این شورا اتخاذ سیاست‌های اجرایی، بررسی طرح‌های ورزشی و موارد مرتبط بوده که در این راستا چند دستور کار مهم برای جلسه آماده شده است. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها