توقیف ۳۸ دستگاه خودرو شوتی سوخت‌بر در هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳۸ دستگاه خودرو شوتی حامل و فعال در قاچاق سوخت و کشف ۲۰ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان امروز ۱۹ فروردین، اظهار کرد: طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی،به مدت ۲۴ ساعت در حوزه استحفاظی شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات گسترده اطلاعاتی و پایش مستمر نقاط جرم خیز صورت گرفت ، ۳۸ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق سوخت موسوم به خودرو های شوتی شناسایی و توقیف شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته مجموعاً ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و مقادیری مشروبات الکلی کشف تعداد ۵ قاچاقچی ، ۱۰ نفر اراذل و اوباش و ۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق به صورت روزانه در تمام نقاط استان، ارزش ریالی سوخت های قاچاق کشف شده در این طرح را ۷ میلیارد ریال عنوان کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها