دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندرعباس



فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ازدپو و کشف کالای دخانی و قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال دراین شهرستان خبر داد.  

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ عباس علی یاری امروز، ۲۶ فروردین، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی از دپوی قاچاق کالا و دخانی در دو محل شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.  
 
وی افزود: مأموران در دپوی انواع کالای قاچاق دخانی در منزل فردی در شهر بندرعباس در یک منزل ویلایی تعداد  ۹۴ هزار و ۲۰۰ نخ  سیگار خارجی مختلف و ۶۲۰ بسته توتون و تنباکو طعم دار خارجی مختلف به ارزش جمعا ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط و یک متهم نیز در این رابطه بازداشت کردند.
 
 فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس بیان کرد: ماموران پاسگاه بوستانو در عملیاتی دیگر پس از شناسایی محل تخلیه انواع کالای قاچاق در ساحل روستای بوستانو و جستجو از محل دپو کالا جمعا تعداد ۶ هزار و ۶۴۸ بطری انواع نوشابه‌های خارجی و ۱۴ طاقه پارچه خارجی به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.  


 این مسئول انتظامی با بیان اینکه ارزش کالای دخانی و قاچاق  کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: برخورد پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز قاطع و به صورت مستمر خواهد بود که در این راستا تعامل بیشتر شهروندان با پلیس در ارتباط با اعلام موارد مشکوک از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ باعث حمایت بیشتر از تولید ملی می‌شود.  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها