احداث ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور



 معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی طی سال گذشته در کل کشور احداث شده و در اختیار مدارس و دانش آموزان قرار گرفته است.

                                                                                                                                    

به گزارش صبح ساحل، صادق ستاری فرد افزود: در برنامه ریزی های انجام شده عدالت محوری و کیفیت بخشی مدنظر بوده است و مناطق محروم، حاشیه شهرها و روستاها بیشتر مورد توجه در ایجاد امکانات بود تا اوقات فراغت دانش آموزان و ساعتهای حضور در مدرسه به نحو بهینه غنی سازی شود.

                                                                 

وی بیان کرد: در بخش سلامت و در ایجاد سرویس های بهداشتی در مدارس و طرح کاشت یک‌ میلیارد اصله درخت نیز تحت عنوان طرح شهید مرادی اتفاقات خوبی رقم خورده است و در قالب طرح هر مدرسه یک نهالستان، طرح‌ماهر در زمینه آموزش کمک های امدادی به دانش آموزان رویدادهای خوبی رخ داده است.

                                                              

وی ادامه داد: در طرح شهید خرازی و مردمی سازی مجموعه های ورزشی و در اختیار گذاشتن این مجموعه ها برای خانواده ها نیز حرکت مطلوبی شکل گرفت تا مادران به همراه دختران و پدرها به همراه پسران بتوانند در کنار هم فعالیت های ورزشی داشته باشند.

                                                                         

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب در آذربایجان غربی اظهار کرد: اعطای میزبانی ورزش دانش آموزی به این استان در دستور کار است و سعی می کنیم زمینه میزبانی مسابقات دانش آموزی در این منطقه با ارتقای زیر ساخت های ورزشی و بهینه سازی آنها و توسعه فضاهای ورزشی را فراهم کنیم.

                                                              

 بازدید از طرح‌های شهید سلیمانی و مجتمع ورزشی شهید رجایی، بازدید از روند اجرای طرح شنا، بازدید از مجتمع ورزشی شهید باهنر و کلنگ زنی سالن ورزشی، حضور در جلسه روسای آموزش و پرورش استان، کلنگ زنی سالن ورزشی مدرسه شهید چمران، بازدید از هنرستان امین و سالن شهید بهشتی، حضور در همایش مدیران مدارس، افتتاح زورخانه دانش آموزی و دیدار با خانواده شهید از جمله برنامه‌های ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر یک روزه به استان آذربایجان غربی هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها