لیفتراک ۴ میلیاردی قاچاق در هرمزگان کشف شد/خودرو ۲۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس



فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، علی اکبر جاویدان امروز اول اردیبهشت اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در ادامه طرح مقابله با کالای قاچاق، روز گذشته حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی و روستایی دشت امام از توابع بندرعباس به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون مورد نظر یک دستگاه لیفتراک قاچاق و فاقد مدارک قانونی و کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۴۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس

مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس حین گشت‌زنی در یکی از محورهای فرعی و روستایی واقع در حوالی روستای چاه خرگ این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری s۵۵۰ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی، خودرو را متوقف و در بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو فاقد مدارک لازم بوده و به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و قاچاق می باشد.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این خودرو کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرده و بیان داشت:در این رابطه یک راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

 

یک‌هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد

ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب حین گشت زنی دریکی از محورهای فرعی روستای نوبند به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک وآن را متوقف ودر بازرسی از آن ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس نیز طی عملیاتی دیگر در روزگذشته پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله مشک‌های پلاستیکی بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های گشت به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد:قاچاقچیان سوخت به محض رویت ماموران از محل متواری شدند که دوعدد مشک ماری حاوی ، مقدار تقریبی ۱۲۰ هزار لیتر سوخت کشف شد.

 سردار علی اکبر جاویدان بیان کرد: طی دو عملیات جداگانه در ۲۴ ساعت گذشته جمعا یک دستگاه کامیون و دو عدد مشک ماری حامل سوخت توقیف، ۱۴۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی با تأکید بر استمرار طرح های عملیاتی مقابله با قاچاق در تمام نقاط استان، ارزش سوخت های کشف شده در این دو عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۴۷میلیارد ریال عنوان کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها