دستور ویژه ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندرلنگه



 رییس کل دادگستری هرمزگان از مجتمع گمرک بندرلنگه بازدید و دستورات ویژه‌ای برای ترخیص اقلام ضروری و کالاهای وارداتی صادر کرد.

     

به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده از بخش‌های مختلف بندرگاه و گمرک بندرلنگه به عنوان یکی از مهمترین کریدورهای ترانزیتی و از قطب‌های واردات کالا به کشور بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید ضمن پیگیری مصوبات بازدیدهای قبلی خود، دستورات ویژه‌ ای به منظور ترخیص اقلام ضروری و کالاهای وارداتی صادر کرد.

مجتبی قهرمانی همچنین با هدف نظارت بر پروژه انبارگردانی و بررسی موضوع اصلاح فرآیندهای جاری در بندر و گمرک شهرستان بندر لنگه، دستورات لازم را خطاب به مسؤولان مربوطه صادر نمود.

وی در جریان این بازدید تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه، مقرر شده است؛ ضمن اتخاذ تدابیر لازم و برنامه ریزی دقیق برای بازدیدهای سرزده، رئیس کل دادگستری هرمزگان و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان از گمرکات و بنادر تجاری حوزه مسئولیت خود بازدید و ضمن تهیه گزارش همراه با ابلاغ دستورات و تذکرات لازم، نسبت به برخورد قانونی با تخلفات احتمالی اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در گفت وگو با مسؤولان شهرستان بندرلنگه نیز بر لزوم تسریع در پیش بینی و بروز رسانی ساز و کارها به منظور اصلاح فرآیندهای واردات و صادرات کالا تأکید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها