لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس سه امتیاز حساس را گرفت



تیم شهرداری بندرعباس در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه خلیج فارس به دیدار پاس همدان رفت.

 

به گزارش صبح ساحل، از گروه الف این مسابقات ،تیم شهرداری بندرعباس برابر تیم پاس همدان صف آرایی کرد که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یزدی در تیم شهرداری بندرعباس به پایان رسید.

در نیمه نخست این بازی شهرداری بندرعباس در ۲۰ دقیقه اول با ارائه یک بازی هجومی کار را تمام کرد و علی افخمی در دقیقه ۱۷ موفق به گلزنی شد.

این گل تا پایان نود دقیقه بازی باقی ماند و شهرداری بندرعباس سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کرد.

نماینده هرمزگان در آخرین بازی این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم اگر موفق شد از میزبان خود شهدای رزکان تنها یک امتیاز بگیرد در این فصل از لیگ دسته دوم باقی خواهد ماند. تا پایان بازی های هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در گروه اول ، تیم نیروی زمینی تهران با ۵۰ امتیاز صدرنشین است.

شهرداری ماهشهر با ۴۸ امتیاز در مکان دوم ایستاده است.

بهمن تهران با ۴۶ سوم ، چوکای تالش با ۳۵ و تفاضل گل چهارم، سپید رود رشت با ۳۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر پنجم، شهدای بابلسر با ۳۳ امتیاز ششم، پاس همدان با ۳۲ امتیاز هفتم، شهرداری بندرعباس و تهران یاسا با ۳۰ امتیاز و به دلیل تفاضل گل هشتم و نهم، فولاد ب خوزستان با ۲۹ امتیاز دهم ، آینده سازان اردبیل با ۲۸ امتیاز یازدهم، شهدای رزکان با ۲۷ امتیاز دوازدهم، شهرداری بم با ۲۰ امتیاز سیزدهم و شهدای ساری با ۱۶ امتیاز جایگاه چهاردهم را به خودش اختصاص داده است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها