13

مهر

1403


حوادث

31 اردیبهشت 1403 21:35 0 کامنت
فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري باند سارقان منزل خبرداد.
 

به گزارش صبح ساحل، سردار علي اکبر جاويدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل و طلاجات از شهروندان در بندرعباس، پيگيري موضوع در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي هاي صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان مشخص شد که سارقان با شناسايي کامل منازل آپارتماني در نقاط مرفه شهري و اطمينان از خالي بودن آنها با تخريب توپي و قفل درب آپارتمان ها و ورود به منازل اقدام به سرقت طلاجات و مسکوکات و وجوه نقد اعم از دلار و ارز از آن منازل کرده و متواري شده اند.

اين مقام انتظامي استان اظهار داشت: کاراگاهان پليس آگاهي با تلاش همه جانبه و اشراف اطلاعاتي علي رغم اين که متهمان از محدوده استان هرمزگان خارج و در حين فرار به استانهاي جنوب غربي کشور بودند را شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان خاطر نشان کرد: ماموران با تشکيل تيمي با هماهنگي و اخذ نيابت قضايي به محل اعزام و در يک عمليات پليسي اعضای اين باند را دستگير ودر بازرسي از خودرو و مخفيگاه متهمان کليه طلاجات و وجوه نقد و ارزهاي سرقت شده از بندرعباس کشف و ضبط کردند.

سردار جاويدان بيان داشت: متهمان دستگير شده به بندرعباس انتقال و در بازجويي هاي فني بعمل آمده به 5 فقره سرقت طلاجات و وجوه نقد از داخل منازل شهروندان به ارزش 20 ميليارد ريال اعتراف کردند که با تشکيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

دیدگاه ها (0)
img