12

مهر

1403


ورزشی

05 خرداد 1403 11:27 0 کامنت
مسعود جداوی از اعزام تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس به اصفهان خبر داد و گفت: تیم پالایش نفت بندرعباس بعد از یک هفته تمرین در بندرعباس برای اردوی آماده‌سازی، روز گذشته راهی اصفهان شد. 
    
به گزارش صبح ساحل، وی  با اشاره به اردوی اصفهان گفت: طبق برنامه کادر فنی در این اردوی آمادگی، تمرینات بدنسازی و یک بازی دوستانه خواهیم داشت. 
مدیرعامل باشگاه پالایش نفت بندرعباس از پرداخت بخشی از قرارداد قبل از اردو اصفهان اشاره کرد و افزود: حقوق و دستمزد بازیکنان و کادرفنی همانند سال گذشته طبق تعهد باشگاه و در فصل جاری بصورت حرفه‌ای و با شیوه جدید مالی پرداخت می‌شود تا بازیکنان در آرامش به موفقیت این باشگاه فکر کنند. 
جداوی  افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده باشگاه نه تنها در بحث مالی بلکه در تمام زمینه‌ها مطابق با متد روز دنیا پیش خواهیم رفت و پیگیری‌های لازم را برای زیرساخت مناسب برای رشته فوتسال مهیا خواهیم کرد. 
 وی در ادامه از نحوه جذب بازیکنان این تیم در فصل پیش رو گفت: لیست ارائه شده کادرفنی تاکنون جذب شده است و باشگاه آمادگی کامل برای تقویت بیشتر تیم با نظر سرمربی را دارد. 
مدیرعامل باشگاه پالایش نفت بندرعباس در پایان ضمن امیدواری برای کسب نتایج مطلوب در این فصل گفت: با استفاده از ظرفیت‌های توانمند استان در این تیم و بهره‌گیری از چند بازیکن با تجربه امیدواریم فصل بسیار خوبی را برای هواداران پالایش نفت بندرعباس در لیگ‌برتر فوتسال کشور رقم بزنیم. 

دیدگاه ها (0)
img