12

مهر

1403


ورزشی

12 خرداد 1403 09:51 0 کامنت

جلسه کمیته تخصصی شورای ورزش شهرستان بندرخمیر برگزار شد.

    
به گزارش صبح ساحل،  جلسه کمیته تخصصی شورای ورزش بندرخمیر با دستورکار بررسی مسائل و مشکلات هیئت‌های ورزشی و نحوه صحیح و قانونی استفاده از اماکن ورزشی شهرستان برگزار شد.
در این جلسه که با حضور یونس برهم رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت های ورزشی شهرستان برگزار شد ، ضمن بررسی مسائل مختلف هیئت‌ها بر نظارت بیشتر بر عملکرد و فعالیت هیئت‌ها و باشگاه های ورزشی شهرستان تاکید شد.
دراین جلسه اجرای ماده ۵ و نحوه استفاده قانونی از اماکن و فضاهای ورزشی با اولویت هیئت‌ها ورزشی تشریح و مقرر شد  طی یک ماه آینده فضاهای ورزشی  شهرستان برابرقانون ابلاغی تعیین تکلیف شوند.

    


با همت و مساعدت شورای شهر و شهرداری مجموعه ورزشی  بندر خمیر ساماندهی می شود
با همت و مساعدت شورای شهر و شهرداری، مجموعه ورزشی شهر بندر خمیر ساماندهی می شود.
در دیدار رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان با شهردار  بندرخمیر بر تغییر وضعیت و ساماندهی مجموعه ورزشی آزادی بندر خمیر تاکید شد.
یونس برهم در دیدار با عبدالرحمن غواصی شهردار بندر  خمیر خواستار مساعدت شهرداری و شورای شهر برای ساماندهی و تغییر وضعیت تنها مجموعه ورزشی این جهانشهر تالابی شد.
یونس برهم با حضور در شهرداری و دیدار با شهردار بندر  خمیر ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های همیشگی شواری شهر و شهرداری از ورزش و ورزشکاران بندر  خمیری درخواست مساعدت ویژه شهرداری در ساماندهی مجموعه ورزشی آزادی بندرخمیر را مطرح نمود که با استقبال شهردار و بازدید فوری از وضعیت این ورزشگاه منجر شد . بر پایه همین گزارش در بازدید میدانی عبدالرحمن غواصی و یونس برهم از  ورزشگاه قدیمی بندرخمیر مقرر شد پس از هماهنگی با شورار شهر ابتدا نسبت به طراحی و اجرای ورودی مناسب و سپس ساماندهی و زیبا سازی محوطه و نقاط مختلف ورزشگاه نهایت همکاری با مجموعه ورزش و جوانان صورت گیرد.
شهردار بندر خمیر در این بازدید اظهار داشت:  ورزشگاه‌ها در همه شهرها و مناطق به جهت حضور خیل عظیم ورزشکاران از اقصی نقاط استان و کشور  به عنوان نماد و پیشانی شهر محسوب می شود و همه دستگاه ها باید در حد توان در زیباسازی و ساماندهی آن با متولی آن همکاری نمایند. عبدالرحمن غواصی تاکید کرد: همراه با اعضای زحمتکش شورای شهر بندر خمیر برای انجام هرگونه همکاری در کنار دستگاه ورزش و جوانان خواهیم بود.

دیدگاه ها (0)
img