12

مهر

1403


اقتصادی

14 خرداد 1403 11:53 0 کامنت

کارشناس سیاست گذاری مسکن گفت: سیاست‌های مسکنی کشور از جمله عرضه زمین به متقاضیان مسکن همچنان ادامه دارد و هیچ تغییر نخواهد کرد.

 

  
به گزارش صبح ساحل، فرشید ایلاتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه توجه به مسکن در هر کشور باید از مهم ترین برنامه های هر رئیس جمهور باشد چراکه عدم ساخت مسکن در سال های گذشته خود آثار مخربی بر بخش مسکن وارد کرده بود که حتی دولت سیزدهم با ساخت ۲میلیون و۶۰۰ هزار واحد مسکونی نتوانسته است به صورت کامل آن را رفع کند گفت: دولت جدید هم که پای کار می آید باید به طور کامل به نیازهای مسکنی کشور توجه کند و به صورت کامل قانون جهش تولید مسکن را اجرا کند.

وی افزود: در قانون جهش تولید مسکن به صورت کامل به تامین مسکن اشاره شده و هر دولتی که می آید باید ادامه ساخت ۴میلیون واحد مسکونی را انجام دهد و همچنان مسیر پروژه های نهضت ملی مسکن را ادامه دهد.

او گفت: ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت یک طبقه و باتراکم پایین هم خود زمینه را برای ساخت و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن فراهم می‌کند و باید به صورت کامل این مسیر درست از سوی دولت جدید ادامه یابد.

ایلاتی تاکید کرد: تخصیص زمین به متقاضیان و پرداخت تسهیلات ساخت مسکن هم یکی دیگر از برنامه های است که می تواند دولت ها آن را ادامه دهند تا زمینه برای با سرعت اجرا شدن پروژه‌های فراهم شود.

دیدگاه ها (0)
img