13

مهر

1403


ورزشی

30 خرداد 1403 17:20 0 کامنت

کونگ‌ فو استان یکی از هیئت‌های موفق ورزشی در استان هرمزگان می باشد.


به گزارش صبح ساحل، نشست  مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و معاونین اداره کل ورزش با رئیس هیئت کونگ فو استان ، نائب رئیس و ورزشکاران رشته کونگ فو در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.


مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان با بیان وجود استعدادهای استان در رشته هنرهای رزمی گفت: رشته کونگ فو در این استان رشد قابل قبولی دارد و این هیئت  توانسته است با مدیریت خوب رئیس وهمراهی اعضایشان جز هیئت های  موفق استان شناخته شود.


مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان  با تاکید بر جدی شدن موضوع آموزش در همه هیئت های ورزشی افزود: آموزش در کنار توجه به استعدادیابی و پرورش این استعدادها در آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید مورد توجه جدی این هیئت در استان  قرار بگیرد.


وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد ورزش قوی برای ایران قوی گفت: باید با توسعه این رشته ورزشی در جامعه ضمن ایجاد یک شور و نشاط اجتماعی، زمینه عمل به فرمایش مقام معظم رهبری را نیز بخوبی فراهم ساخت.


در ادامه این جلسه فاضل نعمانی رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان عملکرد این هیئت را تشریح و در پایان مراسم‌ به قهرمانان این رشته ورزشی حکم قهرمانی اعطاء شد.

  آموزش باید در همه هیئت‌های ورزشی جدی گرفته شود

   

دیدگاه ها (0)
img