14

مهر

1403


ورزشی

17 تیر 1403 10:33 0 کامنت

تیم آترین قهرمان هفته پنجم نخستین دوره مسابقات لیگ دومینو استان هرمزگان شد.

به گزارش صبح ساحل،  هفته پنجم بخش تیمی نخستین دوره مسابقات لیگ دومینو استان هرمزگان  در سالن مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد.


زاهده حسینی مسئول روابط عمومی کمیته دومینو استان هرمزگان گفت: این رقابت ها با شرکت ۵ تیم به صورت دوره ای برگزار شد  که تیم آترین متشکل از احمد دریس سیدی و حمید کشوری با کسب ۴ برد متوالی بر سکوی قهرمانی ایستاد. تیم پرسپولیس متشکل از حسن جعفری و عمادالدین جعفری با کسب ۲ پیروزی و ۲ شکست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و  تیم استقلال متشکل از صادق یوسفی یگانه و امیر رضا شریفی میناب با کسب نتیجه مشابه ۲ برد و ۲ باخت و به دلیل شکست در دیدار رو در رو بر سکوی سوم ایستاد.


تیم تراکتور متشکل از حمید نامی و محسن احمدی زاده با کسب یک پیروزی و ۳ شکست در جایگاه چهارم قرار گرفت و تیم باغشهر فین متشکل از محمود طاهری زاده و سارا عالی زاده با کسب یک برد و ۳ شکست و به واسطه عدم پیروزی در دیدار رو در رو پنجم شد.


تا پایان هفته پنجم  این مسابقات تیم استقلال با دو عنوان قهرمانی و دو عنوان سومی اول است.  تیم تراکتور  با یک عنوان قهرمانی، یک عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان چهارمی در مکان دوم ایستاده است. تیم آترین با  یک عنوان قهرمانی، یک عنوان سومی و یک عنوان چهارمی عنوان سومی را در اختیار دارد . تیم  طارم زمین حاجی آباد با یک عنوان قهرمانی چهارم ، تیم  پرسپولیس با  دو عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان سومی پنجم،  تیم دربند کوچولو و روشنا با یک عنوان نایب قهرمانی ششم، تیم باغشهر فین و کهکشان با یک عنوان سومی هفتم و تیم مکران جاسک با  یک عنوان چهارمی در مکان هشتم ایستاده است.

دیدگاه ها (0)
img