فرماندار خمیر خبر داد؛

اختصاص بیش از ۹۴۰میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای به شهرستان خمیر



میرهاشم خواستار گفت:سهم شهرستان خمیر از اعتبارات دارایی های سرمایه ای حدود ۹۴۰میلیارد ریال بوده که این اعتبارات شامل منابع تملک دارایی های سرمایه ای استانی، سهم نفت و گاز وقانون استفاده متوازن از امکانات کشور می باشد.

     
به گزارش صبح ساحل؛ میرهاشم خواستار در جلسه کمیته برنامه ریزی بندرخمیر که با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار داشت:
رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خمیر افزود: جمع میزان اعتبارات شهرستان ازقانون استفاده متوازن ،محرومیت زدایی وتملک دارایی بیش از ۱۶۶میلیارد تومان می باشد.

وی ادامه داد: در کل سهم شهرستان خمیر از اعتبارات تملک دارایی۴.۷ وقانون استفاده متوازن استان حدود۲.۸ درصد بوده است.

رییس شورای برنامه‌ریزی بندرخمیر اولویت تخصیص اعتبار در سال جاری را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ذکر کرد و تاکید کرد: اعتبارات استانی برای اتمام همه پروژه های شهرستان محدود است، لذا مدیران باید از طریق وزارتخانه مربوطه و سایر منابع در ایام سال، اعتبار را برای پروژه های خود جذب کنند.
خواستار همچنین تصریح کرد: با وجود مشکلات مالی و کمبود بودجه اقدام های بسیار خوبی در شهرستان خمیر انجام شده و اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است.


برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها