بهره برداری از سه ساختمان پلیس راهور هرمزگان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری در استان


نویسنده: سامیه طهورنیان


سه ساختمان جدید پلیس راهور در بندرعباس، لار و جاده میناب به جاسک با حضور معاون داریوش امانی وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری به بهره برداری رسید.
 
 
به گزارش صبح ساحل، آیین بهره برداری از ساختمان پلیس راهور شهرستان بندرعباس، پاسگاه پلیس راه کهورستان لار، پاسگاه پلیس راه میناب- جاسک و آغاز عملیات اجرایی ساختمان قرارگاه پلیس راه استان هرمزگان با حضور داریوش امانی، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به همراه جمعی از مقامات و مسئولان محلی بندرعباس و با همکاری شهرداری بندرعباس برگزار شد.
 
شایان ذکر است که مشخصات پاسگاه های به بهره برداری رسیده به ترتیب: پاسگاه کهورستان به لار، در یک طبقه با زیر بنای ۴۳۰ مترمربع با ۴۳ میلیارد تومان اعتبار، ساختمان پلیس راه بندرعباس با زیربنای ۶۷۴ متر مربع در مساحت زمینی با ابعاد ۲۲۰۰ متر و با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان، پلیس راه میناب به جاسک با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان عنوان شد. همچنین پس از افتتاح این سه ساختمان، کلنگ احداث ساختمان جدید قرارگاه پلیس با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع و اعتبار ۳۴ میلیارد تومانی، در ورودی شهر بندرعباس زده شد.
گفتنی است که در این مراسم، حجت السلام عبادی زاده، امام جمعه بندرعباس، جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان، مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس، عارف اکبری، دادستان مرکز هرمزگان و و تعدادی از مسئولان محلی حضور داشتند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها