آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور فرودگاه و افتتاح پروژه ۵ کیلومتری نخل گل با حضور امانی معاون وزیر راه



قطعه اول بزرگراه توحید حدفاصل بزرگراه امام رضا(ع) شهر قشم تا روستای نخل‌گل‌ به رمکان با حضور داریوش امانی، معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افتتاح شد و عملیات اجرایی پروژه تعریض و بهسازی محور فرودگاه به طرف گوران به طول ۶۵ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل، «داریوش امانی»، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و تقل جاده ای کشور گفت: کلنگ زنی پروژه بعثت در جزیره قشم به طول 65 کیلومتر، یک طرح مهم بزرگراهی و یکی از جاده های اصلی قشم است.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری کشور در حاشیه آئین کلنگ زنی طرح زیرساختی 65 کیلومتری مسیر فرودگاه قشم به روستای باسعیدو بیان داشت: این مسیر بزرگراهی یکی از جاده‌های اصلی قشم محسوب می‌شود و امیدواریم با اتمام آن تردد ساکنان و میهمانان جزیره به دورترین روستای غرب جزیره با امنیت بالا انجام شود.
امانی با تاکید بر اینکه غرب جزیره همیشه از مناطق کم برخوردار قشم بوده است، افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای توسعه متوازن در کل جزیره با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و سازمان منطقه آزاد برنامه‌ریزی شده و کلنگ زنی بزرگراه بعثت شروعی برای این توسعه است.

گفتنی است در این سفر، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان و هیئت همراه و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند‌.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها