تور آسیایی چین؛

والیبال ساحلی ایران با شکست تایلند، قهرمان شد/ شش جام در ۱۱۰ روز



تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران (آقاجانی و پورعسگری) با شکست تایلند قهرمان تور آسیایی تیانجین شد.

به گزارش صبح ساحل، مرحله نهایی تور آزاد آسیایی تیانجین امروز (یکشنبه، ۲۴ تیر) از ساعت ۱۰:۳۰ در چین پیگیری شد. تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) در این مرحله به مصاف تایلند رفت و دو بر صفر به پیروزی رسید تا قهرمان این تور شود.

ملی‌پوشان ایران در دو ست متوالی ۲۲ بر ۲۰ و ۲۱ بر ۱۸ تایلندی‌ها را شکست دادند تا مقام نخست این تور را از آن خود کنند.

ساحلی‌بازان در مجموع هفت دیدار را در مراحل مختلف مسابقات تور آزاد آسیایی تیانجین پشت سر گذاشتند. در مرحله مقدماتی هنگ‌کنگ دو، چین و استرالیا را شکست دادند و در مرحله حذفی با غلبه بر ژاپن راهی مرحله یک‌چهارم نهایی و با غلبه بر استرالیا راهی نیمه‌نهایی شدند. پورعسگری و آقاجانی در نیمه‌نهایی با شکست میزبان راهی فینال شدند و در ادامه با غلبه بر تایلند بدون شکست به عنوان قهرمان این تور آزاد معرفی شدند.

تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) نایب‌قهرمانی تور آسیایی سامیلا (۲۵ تا ۲۸ فروردین) و قهرمانی تور آسیایی نووالی فیلیپین را که ۱۶ تا ۱۹ فروردین برگزار شد، نیز در سال ۱۴۰۳ دارند و این سومین حضور دو بازیکن ساحلی در فینال مسابقات، در یک سال اخیر بوده است.

عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی شش جام متوالی را در مدت ۱۱۰ روز به دست آورده‌اند.

عبدالرئوف بستگانی و رحمان رئوفی به عنوان مربی، ملی‌پوشان را در این مسابقات همراهی می‌کنند و نادر انصاری به عنوان سرپرست داوران در این تور حضور دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها