باند سارقان و مالخران اموال سرقتي در هرمزگان شناسايي و منهدم شد



فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي و انهدام يک باند حرفه اي سارقان منازل و مالخران اموال و طلاجات سرقتي در شهرستان قشم خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علي اکبر جاويدان»، فرمانده انتظامي استان هرمزگان گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در مناطق روستايي حاشيه اي شهرستان قشم و متواري شدن سارقان ، موضوع بصورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان قشم با توجه به اهميت و حساسيت موضوع ، ضمن بررسي دقيق صحنه هاي سرقت و همچنين بررسي شيوه و شگردهاي سارقان با بهره گيري از شيوه هاي پليسي و گشت زني هاي هدفمند در مناطق مورد نظر و باگسترش چتر اطلاعاتي يکي از سارقين تبعه افغانستان را شناسايي و با تعقيب خودرو متهم که در ساير سرقت ها از آن استفاده مي کرد در يک عمليات ضربتي دستگير شد.

اين مقام انتظامي استان اضافه کرد: در زمان دستگيري متهم ودر بازرسي از خودرو وي مقاديري اموال سرقتي شامل 7 سکه يک درهمي، 5 سکه 10 يوهاني کشف شد که متهم در تحقيقات اوليه به جرم انتسابي اقرار کرد که ضمن هماهنگي با مقام قضايي در بازرسي از منزل وي مقداري طلاجات و ديگر اموال مسروقه نيز کشف و ضبط شد.

سردار جاويدان بیان کرد: سارق دستگير شده در ادامه تحقيقات و بازجويي هاي فني بعمل آمده معترف شد که تعداد 12 فقره سرقت منزل را با همدستي فردي ديگر بنام معلوم انجام داده که در بازرسي از مخفيگاه و منزل اجاره اي اين متهم نيز مقداري طلاجات سرقتي ديگر و مدارک و ساعت هاي مچي کشف شد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان گفت: با تلاش هاي صورت گرفته تعداد 7 نفر مالخر و خريدار طلاجات سرقتي در بندرعباس شناسايي و دستگير که متهمان پس از بازسازي صحنه هاي سرقت جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي و با قرار مناسب روانه زندان شدند .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها