12

مهر

1403


ورزشی

14 مرداد 1403 08:12 0 کامنت

با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از استان‌های مختلف یک دوره مسابقات ووشو بانوان کشور در دوبخش ساندا و تالو به میزبانی مشهد  برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل،  در این رقابت‌ها شش  ووشوکار از شهرستان میناب و شش ووشوکار دختر از باشگاه تلاش بندرعباس به مربیگری سمیره کهوری به عنوان مربی و فهیمه جمعه‌ زاده به عنوان سرپرست حضور داشتند.


در بخش ساندا آناهیتا بخشی‌زاده بازیکن وزن منفی ۴۲ کیلوگرم نوجوان با شکست حریفان خود از شهرهای خراسان رضوی ، خراسان شمالی، گلستان و در فینال هم خراسان رضوی در چهار بازی موفق به کسب مدال طلا شد.


زینب غریبی بازیکن وزن منهای ۳۳ کیلوگرم نونهالان با پیروزی مقابل حریفانی از مشهد و مازندران پیروز شد و با شکست  مقابل حریفی از مازندران به کسب مدال برنز بسنده کرد.
سدنا رضایی در مسابقه اول پیروز شد اما در بازی دوم فینالی پایین جدول رقم خورد که باعث حذف سدنا رضایی در وزن منفی ۳۹ کیلوگرم نوجوانان از مسابقات توسط بازیکن مازندرانی شد.


نجلا کیخا در وزن ۵۶- کیلوگرم  و پریسا پریسایی در وزن ۶۰- کیلوگرم در رده سنی جوانان حریفان خود را در بازی اول شکست دادند ، اما در بازی دوم از حریفان مازندرانی شکست خوردند.


مبینا سعیدی در وزن ۵۲- کیلوگرم در رده سنی بزرگسالان با حریفی قدر ملی پوش از مشهد به میدان رفت که شکست را پذیرفت.


نرگس احمدزاده بازیکن مینایی در رده سنی  بزرگسال و وزن منفی ۵۲  کیلوگرم  به کسب مدال برنز این رقابت‌ها بسنده کرد.


در بخش تالو نازنین شب‌تاری نیایی مقام سوم فرم چانگ‌چوان و مقام سوم فرم گوئن‌شو نونهالان را کسب کرد و مینا صفری‌زاده مقام سوم در فرم چانگ‌چوان و مقام دوم فرم دائوشو را از آن خود کرد.

 

دیدگاه ها (0)
img