13

مهر

1403


اجتماعی

شهرستان‌ها

14 مرداد 1403 20:24 0 کامنت

دادستان شهرستان قشم از پلمب 123 باب مغازه در اختیار اتباع غیرمجاز جهت انجام فعالیتهای صنفی در شهر درگهان خبر داد.

 


به گزارش صبح ساحل، امید مهدوی مجد با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: جذب و بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در واحدهای صنفی و همچنین در اختیار قرار دادن این واحدها در اختیار این اتباع نیز جرم محسوب می‌شود و جریمه و مجازات قانونی در پی دارد.
وی افزود: به دنبال درخواست های مردمی مبنی بر برخورد با فعالیت اتباع غیرمجاز در مناطق مختلف شهرستان قشم از جمله شهر درگهان، این موضوع در دستور کار قرار داشته و طی چندین مرحله اقدام به پلمپ واحدهای در اختیار این اتباع غیرمجاز شده که شمار این واحدها تا به امروز به 378 باب رسیده است.
دادستان شهرستان قشم بیان داشت: پیش از این 255 باب مغازه در سطح شهرستان پلمپ شده بود و عصر امروز نیز 123 واحد دیگر در شهر درگهان پلمپ و شمار واحدهای پلمپ شده در اختیار اتباع غیرمجاز به 378 باب رسید.
مهدوی مجد تاکید کرد: ممنوعیت بکارگیری اتباع غیرمجاز برای ارتقای امنیت اجتماعی می‌باشد و چنانچه متصدیان امور صنفی اتباع خارجی فاقد پروانه کار و یا افراد دارای پراونه منقضی کار را بکار گیرند با آنان برخورد قانونی خواهد شد.
دادستان قشم ابراز داشت: جمهوری اسلامی براساس قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی به اتباع خارجی دارای مجوز اقامت خدمات عمومی ارایه می‌دهد اما اتباع خارجی نیز که به شکل غیرمجاز وارد می‌شوند باید کشور را ترک کنند.

دیدگاه ها (0)
img