12

مهر

1403


اجتماعی

شهرستان‌ها

16 مرداد 1403 19:56 0 کامنت

بخشدار مرکزی شهرستان بستک گفت: تمام توان خود را برای رفع مشکلات و کاستی های روستاها با استفاده از ظرفیت های موجود به کار ببندید.

 


به گزارش صبح ساحل، ماشاالله خنجی در نشست با دهیاران تابعه بستک با بیان اینکه نقش دهیاران در مدیریت روستایی حائز اهمیت است افزود: دهیاران با پرهیز از چالش ها و فرصت سوزی و با مسولیت پذیری و استفاده از همه توان خود وظرفیت های موجود تلاش کنند تا مسیر توسعه وپیشرفت روستاها هموار شود.وی در راستای خدمات به روستاییان اظهار داشت : باید به عملکرد خود به جایگاه وشغل خود اهمیت داده و با تعامل و همراهی سبب تعالی این جایگاه در افکار و اذهان عمومی باشیم. بخشدار مرکزی خاطر نشان کرد: می بایست از فرصت محدود برای انجام وظیفه ودین استفاده کنیم ودر انجام وظیفه خود نقش آفرین باشیم.خنجی در چهارمین جلسه ماهیانه دهیاران بخش مرکزی گفت؛ این جلسه فرصتی مناسب برای انعکاس اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در روستاها است تا مردم در جریان فعالیت‌های انجام شده قرار بگیرند و روحیه کار، تلاش و امیدواری در جامعه بالا برود.
گفتنی است؛ در این جلسه موضوعات مرتبط با امور خدماتی وعمرانی روستا مورد بحث و بررسی قرار گرفت ودهیاران بخش مرکزی مشکلات حوزه کاری خود را بیان ودرباره رفع مشکلات آن تبادل نظر کردند.

دیدگاه ها (0)
img