اجتماعی
سیستمهای انتقال پرظرفیت مخابراتی DWDM در مرکز شهید بهشتی شهرستان بندرعباس نصب و راهاندازی و وارد مدار شبکه ارتباطی شد.
سیستمهای انتقال پرظرفیت مخابراتی DWDM در مرکز شهید بهشتی شهرستان بندرعباس نصب و راهاندازی و وارد مدار شبکه ارتباطی شد.
به گزارش صبح ساحل، با تلاش کارشناسان حوزه شبکه تجهیزات فنی DWDM ، سیستمهای انتقال پرظرفیت مخابراتی در مرکز شهید بهشتی نصب و راهاندازی شد.گفتنی است: با نصب این تجهیزات مسیر پروتکشن مراکز شهرستان بندرعباس، وضعیت ارتباطات و انتقال پهنای باند طی دو مسیر برقرار می شود و در نهایت در صورت قطعی مسیر اول، مسیر دوم باعث پایداری شبکه می گردد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند
هشدار سازمان غذا و دارو درباره مکمل ورزشی با نشان تجاری ON
كنكور رتبهبندی علمی موسسات غیردولتی بهزودی عملیاتی میشود
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی دانشآموزان ابلاغ شد
آغاز مصاحبه مجازی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از امروز
تغییر قیمت و سهمیه سوخت در دستور کار نیست
مسکن رکورد دار رکود در ۱۴۰۴ شد
کیپورد به عنوان تیم دوم راهی دور حذفی شد!
آمادهباش سراسری در صنعت برق
احراز هویت خریداران طلا و سکه الزامی شد
معاون قوه قضائیه: موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد؛ قوه قضائیه هم موافق است
حادثه دریایی در نزدیکی سواحل عمان
شرط نتانیاهو برای خروج از لبنان/ تنها پس از خلع سلاح حزبالله از خاک لبنان عقبنشینی میکنیم
آخرین آمار زلزله ونزوئلا؛ 900 کشته و دهها هزار مفقود
فرمول جدید استخدام دولتی؛ سهم آزمون کتبی 70 درصد شد